|

انتقال بزرگ در فوتبال اروپا؛ چشمک فوق ستاره لیگ جزیره به بارسلونا!

محمد صلاح، ستاره مسلمان لیورپول، از ابراز علاقه باشگاه بارسلونا به خودش ابراز خوشحالی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یورگن کلوپ جمعه گذشته اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد صلاح صورت نگرفته و صلاح نیز در گفتگو با یکی از شبکه‌های مصری این موضوع را تایید کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ صلاح وارد 18 ماه پایانی قراردادش با لیورپول شده و ژاوی نیز پس از حضور روی نیمکت بارسلونا گفته که دوست دارد روزی از درخشش این بازیکن در نوکمپ استفاده کند.

صلاح برنامه‌ای برای جدایی از لیگ برتر ندارد اما منتظر است تا برای تمدید قرارداد با لیورپول به توافقی دوطرفه با مدیران این باشگاه دست پیدا کند.

به نظر می‌رسد که این بازیکن انتظار دارد که این باشگاه بزرگترین قرارداد تاریخش را به او پیشنهاد دهد که نشان دهنده جایگاهش در این تیم باشد.

صلاح در این باره گفت:« این تصمیم برعهده مدیران است و آنها باید این مشکل را حل کنند. هیچ مشکلی وجود ندارد اما ما باید برای امضای قرارداد به توافق برسیم. ارزش مالی شما نشان می‌دهد که باشگاه چه جایگاهی برای شما قائل است و این که آیا آماده است تا هرکاری برای حفظ شما انجام دهد یا خیر اما این تصمیم به خودی خود صرفا بر اساس مسائل مالی نیست.»

این ملی‌پوش مصری اضافه کرد:« من چیزهایی که درباره علاقه ژای به جذب من گفته شده را خواندم. این چیزی است که باعث خوشحالی من می‌شود، این که باشگاه بارسلونا خواهان جذب من باشد جای خوشحالی دارد. اما من در لیورپول خوشحال هستم و ما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من در حال حاضر ترجیح می‌دهم در لیگ برتر بازی کنم که قدرتمندترین لیگ در دنیا است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها