|

خبری مهم از پرونده گابریل کالدرون!

پرسپولیس هنوز در پرداخت بدهی کالدرون مشکل دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بدون شک پرداخت نشدن به موقع مطالبات گابریل کالدرون باعث می شود نام دو مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای همیشه در ذهن هواداران این تیم در طول تاریخ حک شود؛ محمدحسن انصاری فرد و مجید صدری. مدیرانی که باعث و بانی ایجاد رخدادی هستند که تاکنون شبیه آن را کمتر دیده ایم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ به هر روی همان طور که پیش تر نوشتیم، حدود ۴۰۰ هزاریورو از طلب ۷۵۰ هزاریورویی کالدرون به عنوان قسط آخر در بانک سوییسی بلاک و وارد حساب این سرمربی نشده است. در پی این اتفاق باشگاه هنوز مدعی است به دنبال انجام اقدام هایی برای حل مشکل و رفع و رجوع آن است که البته هنوز اتفاقی رخ نداده است. موضوع زمانی عجیب می شود که پروسه پرداخت پول به بازیکنان و مربیان خارجی فقط مختص پرسپولیس نیست و در تمام تیم های باشگاهی و ملی تمام ورزش ها دیده می شود اما فقط مجید صدری است که برای پرداخت این مبلغ دچار مشکل شده و این طور که به نظر می رسد نه مقام مسئولی قرار است برای حل این مشکل به او کمک کند و نه او قرار است برای حل این مشکلات کمک بگیرد تا امروز هنوز شاهد محرومیت پرسپولیس باشیم.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد باشگاه همچنان به دنبال راه هایی برای تسویه طلب مرد آرژانتینی است تا باقی مانده این پول در دو، سه قسط پرداخت شود. هرچند که بسیاری معتقدند پول ریخته شده به حساب کالدرون بلوکه شده و باشگاه پرسپولیس دیگر دسترسی به این وجه ندارد اما مسئولان باشگاه تاکید کرده اند چنین مشکلی پیش نیامده و نخواهد آمد.

ین نظر از آن جهت قابل پیگیری است که خبرهای موثق طرفداری نشان از آن دارد بخشی از پول که به حساب کالدرون در بانک سوییسی واریز شده، هنوز برای کالدرون قابل برداشت نیست و از سوی بانک نگه داشته شده و گفته می شود این پول مجددا به حساب پرسپولیس برمی گردد.به هر روی با تدابیر صدری به نظر می رسد پروسه باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس همچنان طول خواهد کشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بابک قرمز ارسالی در

    چقدر بدبختیم ما ! اسیر چه مشکلاتی شدیم.

  • یوسف میرزایی ارسالی در

    خدازشون نگذره باور کنین اون ۲تا بازیکن تاجیک هم برمیگردن کشورشون

  • فرامرز ارسالی در

    از وزیر ورزش گرفته تا رئیس فدراسیون فوتبال همه علاقه ای به رفع مشکلات پرسپولیس ندارند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها