|

ستاره پرسپولیسی در فکر بازگشت رویایی!

مهاجم تراکتور در تلاش است تا خود را به آمادگی لازم برای حضور در ترکیب اصلی تیمش مقابل مس برساند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم تراکتور روز جمعه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر میهمان مس رفسنجان است. این تیم هفته هشتم را با شکست خانگی مقابل آلومینیوم پشت سر گذاشت و اینک به دنبال تکرار نتیجه بازی فصل گذشته خود با مس در رفسنجان برای بهتر کردن اوضاع است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ تراکتور در هفته سوم لیگ بیستم با یک گل مس را در رفسنجان شکست داد؛ محمد عباس زاده، در واپسین دقایق بازی تک گل تراکتوری ها را وارد دروازه میزبان کرد. حال بعد از گذشت یک سال از آن بازی، عباس زاده و تراکتوری ها امید زیادی به تکرارش دارند.

مهاجم تراکتور که در این فصل به دلیل مصدومیت بازی های زیادی را از دست داده تا کنون موفق به زدن دو گل شده است و در تلاش است تا بتواند خود را برای بازی با مس آماده کرده و در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

عباس زاده در بازی قبل جایی در ترکیب 11 نفره سولدو نداشت و این مربی کروات در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد که مهاجم تیمش هنوز به آمادگی کامل بعد از مصدومیت نرسیده است. حال باید دید بهترین گلزن سرخ پوشان در فصل گذشته می تواند مقابل مس به میدان رفته و درخشش فصل گذشته خود را مقابل نارنجی پوشان تکرار کند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی