|

حسینی: سه امتیاز مهم کسب کردیم؛ امیدواریم سپاهان را هم ببریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به فشاری که در هفته‌های اخیر روی تیم وجود داشت، کسب سه امتیاز دیدار با پیکان خیلی مهم بود.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسن حسینی پس از برتری 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم سه بازی مهم را کسب کنیم. پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم و کسب این سه امتیاز برای ما خیلی اهمیت داشت، چون در این چند هفته فشار روی تیم ما زیاد شده بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از تسنیم؛ وی در خصوص بازگشت به ترکیب استقلال در دربی عنوان کرد: خدا را شکر امسال تلاش کردم تا شرایط خیلی خوبی داشته باشم. در هفته‌هایی که بیرون نشستم به صلاحدید آقای مجیدی بود. من تمرینات را دنبال کردم و توانستم به دروازه بازگردم. هر جا باشم آرزویم موفقیت استقلال است.

دروازه‌بان استقلال در خصوص انگیزه‌هایش برای دعوت به تیم ملی گفت: هر سه دروازه‌بانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند لژیونر هستند و این کار را برای بقیه سخت می‌کند، اما همه تلاشم را می‌کنم تا دعوت شوم.

حسینی در خصوص انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین اظهار داشت: خدا را شکر زحمات بقیه بچه‌ها بود و از آنها ممنون هستم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل سپاهان تصریح کرد: امیدوارم مشکل حضور تماشاگران حل شود و بتوانیم هواداران خود را در ورزشگاه داشته باشیم. بازی خیلی خیلی مهمی است و امیدوارم بتوانیم سپاهان را شکست دهیم.

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر دلایل عدم نتیجه‌گیری استقلال در هفته‌های گذشته گفت: بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شد و یکی دیگر از دلایل نیز مشکلات داوری بود که پنالتی‌هایمان گرفته نشد.

حسینی در خصوص داوری دیدار استقلال و پیکان گفت: خدا را شکر خوب بود، اما صحنه‌های آنچنانی پیش نیامد که بگویم پنالتی گرفته شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها