|

عجیب ترین حرف ستاره پرسپولیس درخصوص گل دوم هوادار!

سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحنه خطای هند بازیکن هوادار را دیدم، اما با داور بحث نکردم که به تیم ضربه نزنم.

لینک کوتاه کپی شد

حامد لک پس از تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس مقابل هوادار درمورد اینکه گل دوم شاگردان عنایتی با خطای هند بازیکن این تیم به ثمر رسیده است، اظهار داشت: ما اگر بخواهیم درمورد داور صحبت کنیم اجازه بدهیم خودش تصمیم بگیرد. متاسفانه در این صحنه داور اشتباه کرد و باعث شد که ما گل دوم را دریافت کنیم و شرایط برای‌مان بد شود. اگر من هم اعتراضی می‌کردم قطعاً کارت می‌گرفتم و تیم متضرر می‌شد. اگر با داور وارد بحث می‌شدم به تیم ضربه می‌زدم. 

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی در پاسخ به این سوال که آیا در آن لحظه متوجه چنین اتفاقی شد یا خیر، گفت: بعد از این همه سال فوتبال بازی کردن می‌توانم تشخیص بدهم توپ کجا می‌آید. توپ را دیدم و به سمت آن حمله کردم، اما ناگهان دیدم که توپ نیست. ضربه‌ای که بازیکن هوادار با دست به توپ زد موجب تغییر مسیر توپ شد و داور هم ندید. 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر کمک داور ویدئویی داشتیم آن اتفاق نمی‌افتاد. ما سوار بازی بودیم و ۲۰ موقعیت خوب داشتیم و تیم‌مان خوشگل بازی می‌کرد. روز کم شانس مهاجمان ما بود و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. خوب بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها