|

حرف های خواندنی فرهاد مجیدی بعد از برد پیکان؛ از خارجی ها بسیار راضی‌ام

مجیدی در مورد اینکه از هافبک‌های تیمش رضایت دارند یا نه، گفت: من از تمام بازیکنانم راضی هستم.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: در مورد بازی فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر بودیم و به بازیکنانم بابت فوتبال خوبی که ارائه کردند خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم از بازی‌های آینده هم این بردها ادامه داشته باشد.

به گزارش <<شایانیوز>>؛ مجیدی در مورد اینکه دو تیم بیشتر بازی هوایی و مستقیم را در دستور کار داشتند که ظاهراً به خاطر شرایط زمین بود، گفت: بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند همانطور که شما فرمودید کیفیت زمین مطلوب نبود اما بازیکنانم فوتبال خوبی ارائه کردند. در اکثر بازی‌هایی که مساوی کردیم هم بدشانس بودیم. در بازی‌هایی هم که به تساوی رسیدیم تیم برتر میدان بودیم اما متأسفانه از موقعیت‌های‌مان استفاده نمی‌کردیم، اما امروز از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم و تیم پیروز میدان بودیم.

مجیدی در مورد اینکه از هافبک‌های تیمش رضایت دارند یا نه، گفت: من از تمام بازیکنانم راضی هستم نه فقط هافبک‌ها؛ بر روی سانتر از جناحین هم که شما گفتید در بازی‌های گذشته چندین موقعیت خوب به دست آوردیم که توپ‌های‌مان با بدشانسی گل نمی‌شد. یک بازیکن مالکانه خوب انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم.

وی در مورد اینکه سه‌شنبه آینده بازی حساسی با تیم سپاهان دارند، گفت: دقیقاً با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم که این برد تمام شد. از فردا تمام تمرکزمان را برای بازی با سپاهان می‌گذاریم، سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازی سنگینی با این تیم داریم. با بازیکنان صحبت کردم آنها باید از لحاظ روحی و روانی و با تمرکز بالا برای این بازی آماده کنند. سپاهان تیم بسیار خوبی است و یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی سنگینی داریم. امیدوارم سه‌شنبه بازی خوبی ارائه کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه دو گل از سه گلی که به حریف زدید از روی ضربات ایستگاهی بود که مدافعان شما به خط حمله اضافه می‌شدند و برای این کار برنامه داشتید، عنوان کرد: از این بابت خیلی خوشحالم که تیم من در 9 بازی فقط دو گل دریافت کرده است که آن دو گل هم روی ضربات ایستگاهی بوده اما ما خودمان هم روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم چون بازیکنان هدزن خیلی خوبی داریم. چند روز پیش هم این تمرین را انجام دادیم و امروز بازیکنان به نحواحسن از ضربات ایستگاهی استفاده کردند و به گل رسیدیم. در کل می‌توانم بگویم اینکه ما دو گل روی ضربات ایستگاهی خوردیم و حداقل موقعیت را به حریف دادیم از گارد دفاعی تیم راضی هستیم اما در فاز حمله تیم باید تدابیر بهتری بیندیشیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

مجیدی در مورد اینکه کدام تیم‌ها در  این فصل مدعی اصلی قهرمانی هستند، اظهار داشت: اکنون خیلی زود است در مورد اینکه چه تیمی مدعی است و شانس قهرمانی دارد صحبت کنیم. تیم‌های خوب زیادی داریم و فاصله امتیازات نزدیک است و هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فصل سختی پیش‌رو دارد و بازی‌ها سنگین است. اسم تیم خاصی را نمی‌توانم ببرم اما برای اینکه بگوییم چه تیمی قهرمان می‌شود خیلی زود است.

وی در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی تیمش خاطرنشان کرد:‌ به شدت از عملکرد این دو بازیکن راضی هستم. هر دو فوق‌العاده بودند به خصوص ژستد با اینکه گل نزد بهترین عملکرد را داشت و بهترین بازیکن تیم من بود از آنها خیلی راضی هستیم و بازیکنان خیلی با کیفیتی هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها