|

سیامک نعمتی: تا VAR نیاید، چیزی عوض نمی شود!

سیامک نعمتی در خصوص گلی که برابر هوادار به ثمر رساند، صحبت هایی را بیان کرده است

لینک کوتاه کپی شد

سیامک نعمتی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس مقابل هوادار بود که به عنوان بازیکن تعویضی موفق شد برای سرخ پوشان پایتخت گلزنی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ صحبت های سیامک نعمتی را می خوانید:

بازی مقابل هوادار چطور بود؟

فکر می‌کنم همه بازی خوبی را تماشا کردند ولی حیف شد که نتوانستیم پیروز شویم و ۳ امتیاز این بازی خانگی را بدست بیاوریم. به نظرم به لحاظ ایجاد موقعیت بهترین بازی پرسپولیس در این فصل را دیدیم ولی بدشانس بودیم و نتوانستیم به برتری برسیم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم جبران کنیم و به روند بردهایمان برگردیم و دل هواداران را شاد کنیم.

در مورد گلی که زدی هم صحبت کن ...

خب خداراشکر می‌کنم که توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم و از اینکه بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدم، خیلی خوشحالم. با این حال کاش گلم ۳ امتیازی می‌شد و تیم به برد می‌رسید. این موضوع از هرچیزی مهم تر است. دوست دارم ابتدا پرسپولیس نتیجه بگیرد.

در مورد داوری چه صحبتی داری؟

فکر می‌کنم گل دومی‌که خوردیم خطا بود و من خودم حس کردم مهاجم هوادار با دست گل زد و فکر می‌کنم حتی خود بازیکن حریف هم اعلام کرد با دست به توپ ضربه زده است. تا وی ای آر نیاید همین است و چیزی عوض نمی‌شود. امیدوارم یک اتفاقی بیفتد که سیستم کمک داور ویدئویی در ایران نصب و اجرا شود و اشتباهات داوری کمتر شود.

در مورد غیبت هواداران هم صحبت کن ...

من نمی‌دانم بالاخره چه اتفاقی می‌افتد. یک روز می‌گویند حضور تماشاگران آزاد است و یک روز می‌گویند ممنوع. کاش تکلیف هواداران را مشخص می‌کردند تا آنها هم بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند. در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اجازه دادند و چند هزار نفر آمدند. مشکلی هم پیش نیامد. حداقل با همان محدودیت و ظرفیت کم اجازه ورود تماشاگران را بدهند که به سلامتی شان هم آسیبی وارد نشود. همه می‌دانند که پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد و بیشترین ضربه را از نبود تماشاگران خورده است. آنها موتور محرک تیم ما هستند و حضورشان انرژی دو چندانی به تیم می‌دهد. امیدوارم هرچه زودتر بگذارند هواداران به ورزشگاه بیایند چون وقتی نیستند واقعا انگار یک چیزی کم داریم.

در چند بازی اخیر و بعد از بازگشتت از مصدومیت نیمکت نشین بودی و حتی در بازی مقابل استقلال به میدان نرفتی. در این مورد چه صحبتی داری؟

من همیشه سعی می‌کنم خوب تمرین بکنم و آماده باشم چون وظیفه من این است. در مورد بازی کردن هم کاملا تابع تصمیمات کادر فنی هستم و هر موقع آنها تصمیم بگیرند، بازی می‌کنم و درخدمت پرسپولیس خواهم بود.

اینکه گفته می‌شود بعد از  بازی مقابل استقلال با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردی درست است؟

هرموقع کادرفنی تصمیم بگیرد، من در اختیار تیم هستم. این تنها جمله ای است که می‌توانم بگویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها