|

ماجرای درگیری عنایتی با نیمکت پرسپولیس مشخص شد؛

یکی از اتفاقات پنهان مانده از دوربین‌ های تلویزیونی، درگیری لفظی سرمربی تیم هوادار با نیمکت پرسپولیس بود.

لینک کوتاه کپی شد

رضا عنایتی پس از پایان دیدار دو تیم و تساوی ۲ بر ۲ هوادار و پرسپولیس در نشست خبری صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ عنایتی گفت: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در ۳-۲ صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام بگذارید. چون آقای گل‌محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و ا ندازه خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و ۴-۵ گل بخوریم و برویم. خیلی خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند.”

تازه خیلی ها پس از این مصاحبه پیگیر شدند که بدانند ماجرا چیست؟ چرا مهاجم سابق استقلال و آقای گل فوتبال ایران این چنین برآشفته شده است؟

داستان به وقت کشی های تیم هوادار برمی گشت. دروازه بان این تیم “مهرداد بشاگردی” درحالی که تیمش ۲ بریک از پرسپولیس جلو افتاده بود، خودش را زمین می انداخت و وقت کشی می کرد.

چند مرتبه دیگر نیز سایر بازیکنان تیم هوادار وقت کشی کردند که ناگهان محمد عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس با کنایه به نیمکت تیم هوادار و خطاب به داور فریاد کشید:

آقای داور اینها از بحرین بدترند!

همین جمله واکنش رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار را به دنبال داشت تا خطاب به عسگری آنالیزور پرسپولیس بگوید:

بزرگ تر از تو روی نیمکت پرسپولیس هستند، پس ساکت شو!”

شنیدیم حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی نیز به بالاخواهی همکار خودش درآمده و درگیری به دو نیمکت هم کشیده شد که خیلی زود قائله خاتمه پیدا کرد.

ناراحتی و عصبانیت رضا عنایتی در نشست خبری پس از پایان بازی نیز به همین دلیل بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها