|

وزیر ورزش آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت!

وزیر ورزش در مورد وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس صحبت هایی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید سجادی اعلام کرد مدیرعامل پرسپولیس را باید هیات مدیره انتخاب کند نه او.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری،؛ ماه ها از زمان حضور حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش می گذارد اما هنوز هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب نشده اند.

سجادی در همین زمینه امروز در گفتگو با خبرنگاران در مورد انتخاب مدیرعامل سرخ های پایتخت گفت:

دوره سرپرستی سه ماهه صدری تمام شده است. پیشنهاداتی به هیات مدیره داده اند. من با وزرای دادگستری و اقتصاد صحبت کرده ام. منتظرم فرصتی فراهم شود و جمع بشویم و در مورد پیشنهاد آنها برای مدیریت باشگاه صحبت کنیم. افرادی را برای اضافه شدن به هیات مدیره در نظر گرفته ایم تا هیات مدیره تقویت بشود. احتمالا تغییر را در هیات مدیره خواهیم داشت. خودم پیشنهاد دادم اعضای هیات مدیره هم به من نظر بدهند که بالاخره برای آینده باشگاه می‌خواهند چه کار کنند. آن ها صدری را که سرپرست هست پیشنهاد دادند که به عنوان مدیرعامل انتخاب شود. باید به دو وزیر دیگر با حضور خودشان توضیح بدهیم و مجمع تشکیل شود و ما باید نظرات هر دو عزیزان را بشنویم، در رابطه با نفرات جدید صحبت کنیم. نفرات جدید اگر معرفی شوند امکان دارد دوباره در هیات مدیره بخواهند تصمیمی بگیرند و گزینه دیگری معرفی کنند. ما می‌خواهیم اختیار را به خود هیات مدیره و مجمع بدهیم. من نه به خودم اجازه می‌دهم که یک نفره تصمیمی بگیرم و نه قصد دخالت دارم. واقعیت این است که شرایط سرپرستی صدری هیچ تفاوتی با شرایط مدیرعاملی ندارد و تمام اختیارات مدیرعامل را ایشان تاکنون داشتند و دارند و ما هرگونه کار حمایتی و هرگونه اقدامی که لازم بوده انجام دادیم. هیات مدیره جدید باید مدیرعامل را انتخاب کند. دیگر شفاف تر از این کسی نمی تواند توضیح بدهد.

این صحبت ها همگی نشان می دهد قرار است پرسپولیس با همین شرایط و وضعیت به کارش ادامه دهد تا این که وزرای ورزش، دادگستری و اقتصاد دور هم جمع شوند و ابتدا هیات مدیره را مشخص کنند و بعد هیات مدیره مدیرعامل را انتخاب کند. شرایطی که فراهم شدن آن بی شک زمان زیادی را سپری خواهد کرد و سرخ ها باید با همین وضعیت به کار ادامه دهند. این در حالی است که سیاست سجادی برای انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل استقلال به گونه دیگری بود و همه چیز خیلی سریعتر اتفاق افتاد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ۶و۶ ارسالی در

    ب کوری چشم حسودان قطار پرسپولیس در حال حرکته و لحظه ای توقف نداره

  • شاهین ارسالی در

    واقعا متاسفم

  • Ruhollah ارسالی در

    یک کمی هم صداقت داشته باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها