|

یک سایت روسی مبلغ قرارداد آزمون با تیم جدیدش را فاش کرد

رسانه های روسی فاش کردند که آزمون با تیم لیون به مدت 4.5 فصل به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

این اتفاق محتمل بود به این خاطر که سردار آزمون به پیشنهاد باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داد واز سویی زمستان این فصل آخرین فرصت باشگاه زنیت برای فروش سردار آزمون بود و اگر تا پایان فصل صبر می کرد این بازیکن آزاد اعلام می شد و آنوقت جدایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران آورده ای برای زنیت نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در ابتدای فصل قرار شده بود سردار آزمون در تست پزشکی تیم لیون شرکت کند اما با مخالفت سماک سرمربی تیم زنیت مواجه شد. او به دلیل پیدا نکردن جانشین برای سردار آزمون از این بازیکن خواست هم چنان در تمرینات تیم زنیت حاضر شود اما اکنون حتی در صورت مخالت سماک، سردار ازمون چاره ای جدا ترک روسیه ندارد چون این خواست باشگاه زنیت است. 

01670460

سایت sportal روسیه فاش کرده است سردار آزمون بابت هر فصل حضور در تیم لیون 3 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. پیش از این رسانه های روس مبلغ قرارداد سردار آزمون با تیم لیون را 8 میلیون یورو برای 4 فصل عنوان کرده بودند که به نظر می رسد باشگاه فرانسوی مجبور شده است برای در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مبلغ پیشنهادی خود را به این بازیکن افزایش دهد. با توجه به خبری که سایت مورد اشاره منتشر کرده سردار آزمون بابت 4.5 فصل حضور در تیم لیون 13.5 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

باشگاه زنیت بابت خرید سردار آزمون از تیم روبین 15 میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کرده است و در صورتی که در فصل جاری لیگ برتر روسیه قهرمان شود به دلیل بهره گیری از سردار آزمون در دور رفت بازی ها باید یک میلیون یوروی دیگر به حساب روبین واریز کند. پیش تر باشگاه زنیت گفته بود سردار آزمون را با مبلغ 25 میلیون یورو به فروش خواهد رساند که بعید به نظر می رسد توافق زنیت و لیون دربرگیرنده چنین مبلغی باشد. سایت های روسی در این خصوص عددی را ذکر نکرده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها