|

حرف های مهم یحیی به مهاجمان پرسپولیس

گل‌محمدی به مهاجمان تیمش دستور داده که با آرامش به زمین بازی بیایند.

لینک کوتاه کپی شد

سه مهاجم پرسپولیس بعد از پایان ۹ هفته از لیگ در مجموع فقط ۶ گل زده‌اند که این مسأله اصلاً آمار قابل قبولی نیست. در واقع به نسبت بازی‌ها و در نظر گرفتن کار سه مهاجم پرسپولیس و عملکردشان برای هر مهاجم، آمار زیر ۷ درصد یعنی چیزی کمتر از یک گل در هر بازی را با در نظر گرفتن عملکرد گلزنی تمامی مهاجمان محسوب کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ عیسی آل کثیر و مهدی عبدی جزو مهاجمان خوب فوتبال ایران هستند، اما به نظر می‌رسد آن‌ها هم مانند بقیه بازیکنان تیمشان حتی مهاجم ذخیره‌شان به نوعی با افت روحی مواجه شده‌اند و استرس پیروز نشدن و فاصله گرفتن از صدر جدول روی عملکرد آن‌ها نیز تأثیر منفی گذاشته است.

سر‌مربی سرخ‌پوشان که از شرایط فنی تیمش مقابل تیم هوادار ناراضی بود و حتی بطری‌های آب معدنی روبه‌روی نیمکت پرسپولیس را از شدت ناراحتی شوت کرد، از وضعیت گلزنی مهاجمانش اصلاً رضایت ندارد. وی به مهاجمان تیمش با ناراحتی عنوان کرده چرا موقعیت‌ها را گل نمی‌زنید و راحت آن‌ها را از دست می‌دهید که تیم برای نتیجه‌گیری به مشکل بیفتد و تا حدودی از صدر جدول فاصله بگیرد.

این در حالی است که پرسپولیس به نسبت بازی‌های قبلی در فاز موقعیت ساختن نسبتاً بهتر از بازی‌های قبلی‌اش عمل کرد و فرصت‌های خوبی برای مهاجمانش ساخته شد که البته هیچ‌کدام از آن‌ها حداقل برای مهاجمان کارایی لازم را نداشت، چون عملاً دو مهاجم پرسپولیس و بعد از آن حتی مهاجم ذخیره‌ای که به میدان آمد، در عمل نتوانستند در گلزنی برای تیمشان موفق باشند و در نهایت دو بازیکنی که در پست‌های دیگری جز مهاجم برای پرسپولیس کار می‌کردند، بتوانند برای این تیم گلزنی کنند و در نهایت موجب شوند تا تیم دست خالی میدان را ترک نکند و حداقل یک امتیاز نصیب مدافع عنوان قهرمانی شود.

یحیی گل‌محمدی بعد از بازی مقابل هوادار، مهاجمان تیمش را نزد خود فرا خوانده و توصیه‌ها و هشدار‌های لازم را جهت بهبود عملکردشان به آن‌ها داده است. یحیی خطاب به مهاجمان تیمش، رو به آن‌ها گفته که قبل از هر بازی خودتان را خیلی خوب و به بهترین شکل ممکن از لحاظ فکری و ذهنی برای بازی آماده کنید. سرمربی پرسپولیس که از شرایط گلزنی مهاجمانش ناراضی است، در توصیه بعدی‌اش به آن‌ها گفته که ضربات آخر را خوب بزنید و دقت بیشتری در هنگام زدن ضربه داشته باشید تا ضرباتتان در چار‌چوب قرار بگیرد. سرمربی پرسپولیس در توصیه آخرش هم به مهاجمان پرسپولیس گفته که استراحت خودتان را درست کنید تا کارایی‌تان بیشترین راندمان را داشته باشد. در این بین، اما به نظر می‌سد شاید راهکار‌های دیگری چه در زمینه تمرینات و چه در میزان آمادگی بدنی بازیکنان خصوصاً مهاجمان به لحاظ قدرتی و سرعتی وجود داشته باشد تا میزان آمادگی آن‌ها بالاتر برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها