|

اتمام حجت یحیی با مهاجمین پرسپولیس

گل‌ محمدی برای جبران امتیاز های از دست رفته، به عملکرد خوب مهجمان تیمش نیاز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سرخ پوشان پایتخت بعد از یک روز استراحت، از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه کاظمی حضور یافته و به تمرین پرداختند. بازیکنان طبق برنامه کادر فنی، ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و به گرم کردن و زدن وزنه به مدت 30 دقیقه مشغول شدند. سپس وارد زمین شدند و بخش‌های مختلف تمرین امروز را زیر نظر کادر فنی انجام دادند. پاسکاری‌های کوتاه و تحت فشار، سانتر از جناحین، شوت به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی، بخش‌هایی بود که با جدیت و تمرکز بالا انجام شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ همه بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند به جز مهدی ترابی و احسان پهلوان که به دلیل مصدومیت، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند. در بخش‌های هجومی و گلزنی، مهاجمان بسیار آماده و سر حال نشان دادند تا بدین ترتیب با نمایش آمادگی خود برای کادرفنی به خصوص  یحیی گل محمدی پیغام های خوبی را بفرستند. 

تمرین پر فشار امروز حدود 100 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند. پرسپولیس تا بازی برابر تیم پیکان دو جلسه تمرینی دیگر را در برنامه دارد که طی فردا و پس فردا (سه‌شنبه) به اجرا در خواهد آمد.

سرخ پوشان پایتخت، در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه دستگردی میهمان تیم پیکان خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها