|

علی پروین همیشه فکر می‌کرد که من استقلالی‌ هستم!

علی خسروی خاطرات جالبی از گذشته تعریف می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

علی خسروی می گوید علی پروین فکر می کرده او استقلالی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ او خاطرات جالبی از گذشته تعریف می‌کند که خلاصه‌ای از حرف‌هایش را می‌خوانید؛

*در بازی معروف سپاهان و پرسپولیس که می گفتند بزرگترین اشتباه داوری ها را کردم، افشین پیروانی با دست توپ را وارد دروازه کرد. آقای سخندان که الان رئیس دپارتمان کمیته داوران هستند به من گفتند گل درست است. من هم گفتم گل درست است. شب رفتم خانه دیدم اشتباه کردیم. 

*در بازی پرسپولیس و برق شیراز کاویانپور پنالتی کرد ولی خطا روی او را گرفتم. برق ممکن بود با همان پنالتی در لیگ برتر بماند. شب که رفتم خانه پسرم گفت بابا اشتباه کردی. بعد دیدم بله، اشتباه کرده ام. آن شب تا صبح در پارک بودم و گریه می کردم. خانواده ام فکر می کردند خودکشی کرده ام. 

*بوده بازیکنانی که رفاقتی به آنها کارت نداده باشم. مثلا بابای پیروز قربانی رئیس هیات محل ما بود. از او می ترسیدم و به خاطر همین به پسرش کارت نمی دادم!

*یک هفته خانه مهدی هاشمی در ترکمنستان میهمان بودم. هر شب من را شام بیرون می برد. وقتی برگشت در یک بازی دقیقه یک او را اخراج کرد. گفت آقای خسروی…. گفتم چیه؟ تمام خرج هایی که کردی حرامم؟

*علی پروین همیشه فکر می کرد من استقلالی ها در حالی که خبر نداشت سه برادرم پرسپولیس بودند. خودم هم وقتی داور شدم معلوم نبود استقلالی هستم یا پرسپولیسی. 

*در دربی سال ۷۹ که هاشمی نسب گل زد و غش کرد، به پورحیدری گفتم اگر او بازی نمی کند، مسابقه را شروع کنیم. بعد به پروین گفتند خسروی گفته اگر هاشمی نسب داخل زمین بیاید به او کارت می دهیم و اخراج می شود. به خاطر همین تعویضش کنید. من پروین را دیدم و به او توضیح دادم که بابا اینطوری نیست. مگر من مدیر تیمم؟ گفتم جدی نگیرید. 

*روز دربی ۷۹ که درگیری شد صبحش کله پاچه خوردم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها