|

لیست خرید زمستانی فرهاد مجیدی روی میز مدیران استقلال

مدیرعامل استقلال از فرهاد مجیدی خواسته در رابطه با ترمیم نقاط ضعف تیم استقلال در بخش های مختلف این تیم نقطه نظراتش را به وی منتقل کند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران باشگاه استقلال دوشنبه در جلسه ای پیرامون مسائل کلان باشگاه به بحث می‌نشیند.

به گزارش «شایانیوز» پیرو انتشار خبری در کانال رسمی باشگاه استقلال مربوط به نشست مشترک مدیرعامل شرکت همراه اول و مدیرعامل باشگاه استقلال برای فعالیت‌های مشترک اقتصادی و حرفه‌ای که در نهایت به امضای قراردادی منجر شد، مدیران باشگاه استقلال روز دوشنبه ۲۲ آذر در جلسه‌ای گرد هم می آیند تا در این خصوص و البته دیگر مسائل کلان باشگاه استقلال به بحث و گفتگو بنشینند.

قرار است در این جلسه پیرامون موضوعاتی همچون حق تبلیغات محیطی، میزبانی های استقلال در استادیوم آزادی، نحوه چینش تبلیغات روی سکوها و یا دور زمین و موضوع حق پخش تلویزیونی صحبت شود.

افراد مطلع در هیأت مدیره باشگاه همچنین عنوان کردند یکی از مهمترین موضوعات در رابطه با تعیین بودجه برای نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی است. با توجه به سابقه مصطفی آجورلو و فعالیت در باشگاه های مطرحی مانند پاس تهران و تراکتور تبریز، مدیرعامل استقلال به تازگی در جلسه‌ای که با فرهاد مجیدی داشته از او خواسته با نزدیک شدن به نیم فصل نقل و انتقالاتی زمستانی از حالا در رابطه با ترمیم نقاط ضعف تیم استقلال در بخش های مختلف این تیم نقطه نظراتش را به وی منتقل کند.

همچنین شنیده ها از نزدیکان به هیئت مدیره استقلال حاکی از آن است که قرار است در این جلسه گزارشی از روند بازسازی کمپ زنده یاد ناصر حجازی نیز به مدیرعامل باشگاه ارائه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها