|

استقلال و مجیدی از سپاهان و محرم انتقام می گیرند؟

نویدکیا در نخستین سال مربیگریش توانست دو بار آبی پوشان پایتخت را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

اولین رویارویی محرم نویدکیا با استقلال در هفته پانزدهم لیگ بیستم اتفاق افتاد؛ جایی که طلایی پوشان اصفهانی با دو گل از سروش رفیعی و سجاد شهباززاده در دقایق 14 و 35 موفق شدند، کار آبی پوشان پایتخت را در ورزشگاه نقش جهان یکسره کنند. در واقع این همان شکستی بود که منجر به پایان کار محمود فکری در استقلال شد و پس از تساوی دور از خانه مقابل مس رفسنجان در شروع نیم فصل دوم، مدیران باشگاه استقلال تصمیم به پایان همکاری با محمود فکری گرفتند و فرهاد مجیدی هدایت تیم را در ادامه فصل برعهده گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در نیم فصل دوم نیز اتفاق مشابهی اینبار در ورزشگاه آزادی در انتظار استقلال بود؛ در این مسابقه البته شاگردان مجیدی به دلیل اینکه شانسی برای کسب قهرمانی نداشتند، انگیزه ای برای کسب سه امتیاز مسابقه در آنها دیده نمی‌شد و درنهایت در روزی که شاگردان محرم نویدکیا با تساوی نیمه اول را خاتمه داده بودند و امیدوار بودند پرسپولیس در شهرقدس مقابل پیکان نتیجه نگیرد، دو گل در نیمه دوم توسط شهباززاده و رضا میرزایی به ثمر رساندند تا تک گل زیبایی مهدی مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی هم کمکی برای فرار استقلال و فرهاد مجیدی از شکست نکند.

حالا اما دو تیم در شرایط متفاوتی به هم رسیده‌اند؛ استقلال دیگر نه آن تیم بی روحیه و سردرگمی است که در هفته های آخر حضور محمود فکری شاهدش بودیم و نه آن تیم بی روحیه در آخرین دیدار فصل. آنها 17 امتیازی هستند و امیدوارند با پیروزی مقابل سپاهان بتوانند قدرتشان را بیش از گذشته به رخ بکشند؛ در سوی دیگر این مسابقه سپاهانی قرار دارد که نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری پیدا کرده  و با جذب کریستوفر کنت، شهریار مغانلو، مسعود ریگی و احمدزاده توانسته انسجام و اقتدار بیشتری پیدا کند و بی شک در تهران هم شاگردان نویدکیا با اندیشه پیروزی به میدان خواهند آمد.

با این وصف اگرچه محرم نویدکیا دو مرتبه استقلال را شکست داده و یک مرتبه این اتفاق با حضور مجیدی رخ داده، اما به نظر می‌رسد سومین چالش سرمربی جوان سپاهان با استقلال سخت‌تر از دو مرتبه دیگر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها