|

(عکس) پرسپولیس برای جانشین رادو چند دروازه بان آورد!

فنایی این روزها گلر های پایه را کنار حامد لک تمرین می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس تهران با یک چالش تکراری و البته قابل پیش‌بینی مواجه شده است. رادوشویچ همانند فصل گذشته صبرش لبریز و شبانه عازم کرواسی شد. قرارداد بلند مدت و دلاری رادو پرسپولیس را به دردسر انداخته و می‌تواند زمینه‌ساز باز شدن یک پرونده شکایت خارجی دیگر علیه پرسپولیس در فیفا باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ فارغ از بحث شکایت و مسائل مدیریتی مربوط به گلر کروات سرخ‌ها، بحث فنی در این خصوص مطرح است. پرسپولیس سال طولانی و فشرده‌ای را پیش رو دارد و باید در لیگ، جام حذفی و آسیا به میدان رود و این اتفاق حضور حداقل دو گلر آماده را در لیست پرسپولیس ایجاب می‌کند.

رادو

قرمزها اکنون تنها حامد لک را به عنوان دروازه‌بان سرشناس در اختیار دارند و گلر دیگر پرسپولیس که این روزها دروازه‌بان دوم شده، امیرمحمد یوسفی است که تجربه لیگ برتری ندارد. طبق تصاویر آخرین تمرین پرسپولیس دو دروازه‌بان دیگر از پایه‌ها با این تیم تمرین می‌کنند.

باید دید ماجرای حیاتی دروازه‌بان دوم در پرسپولیس به کجا خواهد رسید و اگر تا نیم فصل پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز نشود چالش بزرگی پرسپولیس را تهدید می‌کند. این هفته‌ها لک علاوه بر تمرکز روی کلین شیت باید از مصدومیت و محرومیتش نیز جلوگیری کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها