|

ایمیل فدراسیون فوتبال گابن جعلی نیست!

حواشی مربوط به بازی کردن باگناما بازیکن گابنی گل گهر ادامه دار است.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که همگان منتظر حکم کمیته انضباطی در این خصوص هستند، حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ شریفی در حاشیه مجمع سالیانه هیات فوتبال استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر و اینکه گفته شده جواب استعلام فدراسیون گابن جعلی بوده، بیان کرد:‌ پنجشنبه هفته پیش دیدم که عنوان شد یکی از نامه‌ها جعلی است ولی من در جریان این نامه نیستم. فدراسیون فوتبال بنا بر دلایل ذاتی‌اش این استعلام‌ها را گرفته و درباره آن صحبت کرده است.

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: تاجایی که در جریان هستم و اطلاعاتم برای عصر روز جمعه است، دوباره یک تائید از فیفا و فدراسیون گابن گرفته شده است. نامه‌ای که دوستان در تلویزیون نشان دادند را نه می‌توانم تائید کنم و نه تکذیب ولی طبق نامه‌های جدیدی که گرفتیم، نامه‌های قبلی و استعلام اولیه از فدراسیون گابن را تائید کرده‌اند.

شریفی در پایان گفت: فیفا ایمیل فدراسیون گابن را تائید کرده و مدنظر ما نیز همان ایمیلی است که در وب‌سایت فیفا ثبت شده است. یعنی ایمیلی که در فیفا ثبت شده با همان ایمیلی که مکاتبات با آن انجام شده مورد تائید واقع شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها