|

مسی به حریف مورد علاقه اش رسید و راموس به خانه برگشت!

بر اساس قرعه جدید، دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرحله بعد به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

اتفاقات عجیبی امروز در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان رخ داد و در حالیکه ابتدا قرعه تیم ها معلوم شده بود، اشتباهی صورت گرفته در این روند باعث شد یوفا تصمیم به قرعه کشی دوباره بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بدین ترتیب رئال مادرید که ابتدا با قرعه نسبتا آسان بنفیکا مواجه شده بود، حالا باید در مرحله یک هشتم به مصاف پاری سن ژرمن پرستاره رفته و همین ابتدای کار با یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان مبارزه کند.

اما تقابل های بزرگی در این دیدار صورت می پذیرد که بی شک برای هواداران فوتبال بسیار جذاب خواهد بود. لیونل مسی تنها چند ماه بعد از جدایی غیرمنتظره از بارسلونا، دوباره با رقیب همیشگی خود مصاف کرده و مقابل رئال مادرید به میدان می رود. این ستاره آرژانتینی که بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو نیز محسوب می شود، در سه سال پایانی حضور خود در ترکیب بارسلونا توفیقی در باز کردن دروازه این تیم نداشت و با خاطره ای نه چندان خوب از رئال مادرید، لالیگا را ترک کرد.

01673754

اما یک رویارویی عجیب دیگر؛ شاید تلخ ترین اتفاق برای هواداران رئال مادرید تماشای سرخیو راموس در لباس تیم رقیب باشد. کاپیتان متعصب لوس بلانکوس در تابستان امسال و بعد از 16 سال رئال مادرید را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد و حالا خیلی زود موعد ملاقات او با هواداران این باشگاه فرا رسیده است. البته به شرطی که راموس مصدوم نبوده و شرایط بازی کردن برابر رئال مادرید را داشته باشد.

اما دیگر اتفاق هیجان انگیز این دیدار؛ کیلیان امباپه در ماه های اخیر به وضوح اعلام کرد که در تابستان قصد داشت راهی رئال مادرید شود و به مدیران پاری سن ژرمن درخواست جدایی داده بود. اما در نهایت امباپه که هنوز هم قرارداد خود را تمدید نکرده باید در ماه های پایانی فصل با تیمی روبرو شود که احتمال دارد فصل آینده آنجا بازی کند. در این بین باید به بازگشت کیلور ناواس، اشرف حکیمی و آنخل دی ماریا به برنابئو نیز اشاره کرد.؛ پس رئال مادرید- پاری سن ژرمن رویارویی ستاره هایی خواهد بود که نام شان هر کدام به نوعی به دیگری گره خورده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها