|

اتفاقی عجیب در تیم پرسپولیس؛ بازیکنان نا آماده ای که می درخشند!

این برای چندمین بار است که کادرفنی پرسپولیس روی ناآمادگی یک بازیکن تاکید دارد اما همان بازیکن با ورود به زمین می درخشد.

لینک کوتاه کپی شد

سیامک نعمتی مقابل در دقیقه 91 برای پرسپولیس گلزنی کرد تا ثابت کند خلاف ادعای کادرفنی تیم، آماده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاید این یکی از اتفاقات عجیب و غریب پرسپولیس باشد که هر گاه کادرفنی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نیمکت نشینی بیش از حد یک بازیکن، مدعی ناآمادگی بازیکن بوده، همان نفر در بازی بعدی تعویض شده و در حداقل زمان ممکن مثمر ثمر نشان داده تا این ابهام ایجاد شود ملاک سنجیدن آمادگی بازیکنان از سوی کادرفنی پرسپولیس چیست.

مرور ماه ها و هفته های گذشته این موضوع را به صورت شفاف ثابت می کند. در مقطعی از فصل قبل بود که به سیدجلال حسینی بازی نمی رسید و کادرفنی پرسپولیس در پاسخ به سوالات پیاپی هواداران و رسانه ها در مورد این که چرا از سیدجلال استفاده نمی کند، از ناآمادگی این بازیکن به علت مصدومیت خبر داد. این اتفاق دوام چندانی نداشت و سیدجلال در یک بازی با مصدومیت یکی از مدافعان به میدان رفت و نه تنها نشان داد ناآماده نیست، بلکه آن قدر خوب ظاهر شد که کادرفنی مجبور شد از او استفاده کند.

این اتفاق در فصل جاری هم رخ داد. همان روزهایی که بازی نکردن کامیابی نیا به یک ابهام تبدیل شده بود، یحیی گل محمدی در نشست خبری بازی با نفت مسجد سلیمان مدعی شد کامیابی نیا به خاطر مصدومیت هنوز آماده نیست و از روزهای خوبش فاصله دارد. جالب اینجاست در دقیقه 26 بازی احسان پهلوان مصدوم شده و کمال که به زعم کادرفنی ناآماده بود راهی میدان شد. او نه تنها بهترین بازیکن زمین شد بلکه در سه هفته پیاپی نیز در ترکیب اصلی بازی کرد تا باز هم این ابهام ایجاد شود منظور سرمربی سرخ ها از ناآمادگی چه بوده است.

این اتفاق هفته قبل نیز تکرار شد. این بار نوبت سیامک نعمتی بود که با عنوان مصدومیت و ناآمادگی روی نیمکت بنشیند و حتی در بازی بزرگ با استقلال هم خلاف نظر بسیاری از کارشناسان و اهالی فن روی نیمکت بنشیند. جالب این که پاسخ کادرفنی پرسپولیس به نیمکت نشینی های نعمتی و نیمکت نشین کردن او در بازی با استقلال نیز همین بود. این که نعمتی هنوز آماده نیست و ...

طعنه آمیز این که همین بازیکن در دقیقه 85 به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و تنها چند دقیقه بعد و در دقیقه 91 گل مساوی را زد و مانع از شکست یحیی و شاگردانش مقابل هوادار شد.

همه این اتفاقات مشابه دست به دست هم داده تا این سوال از کادرفنی جوان پرسپولیس مطرح شود که به راستی ملاک آن ها برای آمادگی یا ناآمادگی یک بازیکن چیست و چرا ناآماده ها هر وقت به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده اند ،به اندازه کافی و حتی بیشتر از بازیکنان فیکس آماده نشان داده اند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها