|

مظاهری: اگر مرا نخواهند آن وقت قضیه فرق می‌کند!

سنگربان استقلال گفت: از لحاظ آمادگی بدنی حتی بهتر از فصل گذشته هستم و می‌توانید با حضور در تمرینات آمادگی من را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

رشید مظاهری، دروازه بان استقلال در ارتباط با اینکه برای چندمین هفته پیاپی از لیست استقلال خط خورد، گفتگویی انجام داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ مظاهری در ابتدا گفت: من همیشه به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم و باید با این مسائل به صورت حرفه‌ای رفتار کرد. اگر در زمین مسابقه باشم برای موفقیت تیم از جان مایه می‌گذارم، اگر هم نیمکت‌نشین باشم یا از لیست خط بخورم برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.

وی درخصوص برخی شایعات مبنی بر اینکه در تمرینات انگیزه ندارد، عنوان کرد:

من بهترین نفری هستم که می‌توانم در مورد خودم نظر بدهم. در تمرینات با تمام وجود حاضر می‌شوم و حتی از لحاظ فنی و آمادگی بدنی بهتر از فصل گذشته هستم، اگر به حرف من اعتماد یا باور ندارید پس بهتر است به تمرین استقلال بیایید و ببینید چقدر آماده‌ام و چه شرایط فوق‌العاده‌ای دارم. من کوه انگیزه هستم و حتی بهزاد غلامپور هم گاهی اوقات بابت صبوری و تمرینات خوبی که انجام می‌دهم از من تشکر می‌کند و من هم قدردان زحمات و لطف همیشگی‌اش هستم.

مظاهری در ارتباط با اینکه برخی شایعه کرده‌اند فرهاد مجیدی لجبازی می‌کند گفت:

لجبازی؟ من هرگر نمی‌توانم دیگران را قضاوت کنم و به سلیقه سرمربی احترام می‌گذارم. سلیقه مجیدی شاید متفاوت باشد ولی باید به آن احترام بگذارم و تا روزی که در استقلال هستم هرگز دوست ندارم اتفاقی رخ دهد که برای تیم حاشیه درست شود.

درواز‌ه‌بان استقلال در خصوص اینکه چند تیم لیگ برتری به وی برای نیم‌فصل دوم پیشنهاد داده‌اند گفت:

من بازیکن استقلال هستم و باید به قراردادی که با این باشگاه دارم پایبند باشم. صحبت کردن در مورد آینده منطقی و حرفه‌ای نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با ادامه این روند در نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد؟» عنوان کرد:

من قرارداد دارم و تابع تصمیم سرمربی و باشگاه هستم. اگر مرا بخواهند با تمام وجود در خدمت استقلال هستم و اگر هم نخواهند آن وقت قضیه فرق می‌کند. به هر حال من در فوتبال باید شرایط همسر و فرزندانم و آینده‌ام را هم در نظر بگیرم و قطعا اینکه در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد برایم مهم است. هیچ بازیکنی دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، اگر مرا خواستند و شرایط تغییر کرد در خدمت استقلال هستم ولی با ادامه این روند قطعا باید برای آینده یک تصمیم اساسی بگیرم. باید در آینده با کادر فنی بنشینیم و صحبت کنیم چون من هم ایده‌های خودم را در نظر می‌گیرم.

مظاهری در پایان خاطرنشان کرد:

من از لحاظ اخلاقی نسبت به پارسال با تجربه‌تر شده‌ام و معتقدم نباید با بی‌احترامی و حرمت‌شکنی کار را جلو برد، اگر هم قرار است در نهایت کار من و استقلال به جدایی بکشد بهتر است اتفاقی رخ دهد که برای همه خیر باشد. آینده قابل پیش‌بینی نیست و من در روزهای آینده هم با انگیزه چند برابر تمرین خواهم کرد و البته این هم برای من مهم است که همه همبازی‌هایم می‌گویند که خیلی آماده هستم و آنها نیز عقیده دارند با انگیزه بالا تمرین می‌کنم. در نهایت هم باید بگویم که برای استقلال در بازی با سپاهان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها