|

آماری دلگرم کننده برای هواداران استقلال!

حسینی دروازه بان استقلال آمار خوبی در جدال هایش با سپاهان دارد

لینک کوتاه کپی شد

نقش گلرهای استقلال و سپاهان در تعیین نتیجه دیدار امروز بسیار ویژه و پراهمیت است. در یک سمت ماجرا سیدحسین حسینی حضور دارد که امسال روند خوبی را در پیش گرفته و در سمت دیگر داستان نیز کریستوفر کنت سنگربان اتریشی اصفهانی هاست که او نیز در سال نخست حضورش در پیراهن این تیم عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استقلالی ها در حالی امیدوارند که حسینی بتواند به روند خوب این فصلش ادامه دهد که این گلر در تقابل با سپاهان آمار نسبتا خوبی را از خودش به جای گذاشته است. سنگربان آبی ها تاکنون با تیمهای ملوان و استقلال 11 بار مقابل سپاهان قرار گرفته که حاصل آن 5 برد، 4 مساوی و فقط دو باخت بوده ضمن اینکه حسینی در 4 مسابقه نیز کلین شیت کرده است.

البته نکته جالب و تا حدودی نگران کننده اینکه هر دو شکست سید حسین حسینی مقابل سپاهان، در استادیوم آزادی و با پیراهن استقلال بوده است. در لیگ هجدهم و در زمان هدایت وینفرد شفر آلمانی، حسینی در دیدار رفت که در تهران برگزار شد، در ترکیب استقلال به میدان رفت که سپاهان با مربیگری امیر قلعه نویی با تک گل کی روش استنلی به پیروزی رسید.

در آن بازی جنجالی، رضا کرمانشاهی داور مسابقه زمانی که بازی بدون گل در جریان بود، یک خطای پنالتی به روی دانشگر اعلام نکرد و در ادامه نیز یک پنالتی عجیب و غریب برای سپاهان گرفت که پس از مشورت با کمک داور اول بازی، تصمیم خود را تغییر داد.

شکست دوم حسینی برابر سپاهان نیز به دیدار پایانی فصل قبل بازمیگردد که استقلال با نتیجه دو بر یک برابر تیم محرم نویدکیا مغلوب شد. در مسابقه ای که سنگربان آبی ها درخشش بسیار خوبی بخصوص در نیمه دوم داشت و شاید اگر حسینی نبود، شکست تیم مجیدی سنگین تر نیز می شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها