|

بزرگترین چالش یحیی در پرسپولیس!

مهدی ترابی، غایب بزرگ پرسپولیس در بازی با پیکان خواهد بود. بازیکنی که بود و نبودش، تاثیر مهمی در نتایج این تیم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بازی با هوادار برای پرسپولیس، با اتفاقات خوبی همراه نبود. آن‌ها ۲ امتیاز حساس را از دست دادند، یک گل پرحاشیه خوردند و مهمتر از همه این‌ها، با مصدومیت مهدی ترابی دچار مشکلات جدی شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360؛ ترابی نیمه اول، پاس گل مساوی پرسپولیس را داد، اما بین دو نیمه تعویض شد و سرخپوشان بدون حضور او برای موقعیت‌سازی به دردسر افتادند. حالا مشخص شده مصدومیت ترابی، جدی است و او مقابل پیکان هم نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. پرسپولیسی‌ها هنوز توضیح بیشتری درباره زمان بازگشت دوباره ترابی نداده‌اند، اما پیش از این علیرضا حقیقت پزشک باشگاه، اعلام کرده بود مصدومیت او طولانی نخواهد بود. غیبت ترابی مقابل پیکان، می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شود. ترابی در هر ۸ بازی قبلی پرسپولیس، فیکس بوده و روی ۴ گل این تیم هم تاثیر مستقیم گذاشته است.

فقط مهدی عبدی در این فصل، آمار تاثیرگذاری مستقیم روی ۴ گل را دارد. ترابی پنالتی‌زن اول سرخپوشان هم محسوب می‌شود و در نبود او، آن‌ها در صورت کسب پنالتی هم نگران سرنوشت آن خواهند بود. پیکان مقابل استقلال، نشان داد روی ضربات شروع مجدد آسیب‌پذیر است و ترابی، زننده اصلی ضربات شروع مجدد پرسپولیس محسوب می‌شود. هفته قبل و در بازی با هوادار، ترابی روی یک کرنر گل مساوی پرسپولیس را برای فرشاد فرجی ساخت.

در غیاب ترابی، یحیی گل‌محمدی احسان پهلوان را هم در اختیار ندارد و احتمالا مجبور خواهد بود از همان روش نیمه دوم بازی با هوادار استفاده کند. امید عالیشاه و وحید امیری، در پست وینگر به میدان بروند و عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی، خط حمله پرسپولیس را تشکیل دهند. سعید آقایی هم در پست مدافع چپ به میدان می‌رود. پرسپولیس این فصل، در اولین نیمه بدون ترابی حملات زیادی روی دروازه هوادار انجام داد، اما نتوانست چندان در گلزنی موفق باشد. گل‌محمدی باید راهی پیدا کند که خط حمله تیمش بدون ترابی مقابل پیکان، نتیجه‌ای متفاوت از بازی با هوادار به دست آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها