|

بازی استقلال با پدیده کجا برگزار می شود؟

دیدار پدیده با استقلال در هفته یازدهم در ورزشگاه امام رضا برگزار نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

پدیده در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم ثامن از استقلال میزبانی خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان؛ مسئولان باشگاه پدیده مشهد ابتدای لیگ بیست و یکم اعلام کردند بازی‌های خانگی این تیم برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، اما طبق اخبار دریافتی خبرنگار میزان تمامی مسابقات خانگی این فصل نماینده مشهد در استادیوم ثامن برگزار خواهد شد.

به همین دلیل پدیده در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم ثامن از استقلال میزبانی خواهد کرد.

مخالفت شورای تامین استان خراسان رضوی یکی از دلایل عدم برگزاری مسابقات در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) است البته بدهی سنگین مسئولان پدیده به موسسه تربیت بدنی آستان قدس نیز مشکلاتی را در مسیر برگزاری این بازی‌ها در این ورزشگاه به وجود آورد که این مساله نیز در انتقال بازی‌های این تیم به استادیوم ثامن کاملاً تاثیرگذار بوده است.

از این رو باشگاه پدیده برابر تصمیم مسئولان استانی مجبورند تمامی بازی‌های خانگی خود را در استادیوم ثامن برگزار کنند، هرچند که مدیران این باشگاه نیز از دو هفته گذشته در تلاش بودند بازی‌های خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبانی کنند، اما با این درخواست مخالفت شد تا همچنان آن‌ها از حضور در این استادیوم مجهز و استاندارد محروم بمانند.

البته مسئولان آستان قدس مشکلی برای برگزاری این دیدار ندارند و آمادگی خود را برای برگزاری بازی‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر اعلام کردند، اما مخالفت شورای تامین مانع بزرگی برای انجام بازی‌ها در این استادیوم ورزشی است.

پدیده در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ثامن میزبان استقلال خواهد بود و در هفته سیزدهم و چهاردهم به ترتیب در همین ورزشگاه میزبان سپاهان و پرسپولیس خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی