|

پرسپولیس یحیی با برگشت سوپراستار جان دوباره می گیرد؟!

سیدجلال در حالی به ترکیب بازمیگردد که قرمزها وضعیت خوبی از نظر خط دفاعی ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان می‌رود که سیدجلال حسینی احتمالا در ترکیب اصلی قرمزها حضور خواهد داشت تا تیم یحیی گل‌محمدی برای اولین بار در فصل جاری با زوج علی نعمتی و کاپیتان شماره چهار به میدان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نکته جالب درباره سیدجلال این است که او فصل گذشته در جریان دیدار مقابل پیکان و در آخرین لحظات، زمانی که با خروج اشتباه لک موقعیتی مطلوب در اختیار پیکانی‌ها قرار گرفته بود، سیدجلال در قامت دروازه‌بان ظاهر شد و توانست تیمش را نجات بدهد.

سیدجلال آخرین بار در بازی با مس رفسنجان در ترکیب اصلی قرمزها به میدان رفت که البته با کلین شیت همراه نبود اما حالا بازگشت او پس از استراحت در چهار بازی، اتفاق خوبی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

پرسپولیس در فصل جاری به جز دو بازی که با دفاع سه نفره وارد زمین شد، دو زوج متفاوت را در ترکیب داشت که متشکل از سیدجلال - فرجی و نعمتی - فرجی بود و این بار دو مدافع دیگر قرمزها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

سیدجلال حسینی در فصل جاری با ۲ تکل، ۱۰ دفع توپ و ۱۱ قطع توپ نهمین بازیکن برتر پرسپولیس در کنش دفاعی بود که البته متوسط کنش دفاعی بر تعداد بازی نشان می‌دهد که او جزو برترین بازیکنان پرسپولیس بر این اساس محسوب می‌شود.

سرخپوشان که این فصل از نظر دفاعی عملکرد خوبی نداشته‌اند و تنها در سه بازی موفق به کلین شیت شدند، حالا امیدوارند که با بازگشت سیدجلال، شرایط بهتری داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها