|

به گفته مشاور حقوقی فدراسیون، پلیس فتا به پرونده بازیکن گابنی ورود کرده است

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال از قطعی بودن تخلفات در پرونده مهاجم گابنی گل‌گهر خبر داد و از پیگیری‌ها توسط پلیس فتا پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

اریک بایناما مهاجم گابنی تیم فوتبال گل‌گهر در هفته‌های اخیر خبرساز شده و بعد از شکایت باشگاه‌های استقلال، سپاهان و پیکان به کمیته انضباطی به واسطه حضور غیرقانونی بایناما، این کمیته مشغول بررسی است و قرار است به‌زودی رأی این پرونده صادر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال که امشب میهمان برنامه «شب‌های فوتبالی» بود، در بخشی از صحبت‌های خود درباره پرونده بایناما گفت: نه فدراسیون ما که همه فدراسیون‌های دنیا و حتی فیفا اعلام می‌کنند که اسناد و مدارکی که ارائه می‌شود، کسی که ذی‌نفع است، چون فیفا اداره تشخیص هویت، قتل، جعل و پلیس فتا و ... ندارد؛ اگر الان چیزی را بگویند جعلی است، چه می‌کنید یا اگر ایمیل آن متقلبانه است چه می‌کنید؟ خوشبختانه رکن قضایی انضباطی ما بسیار بسیار دقیق و عادلانه رفتار می‌کند.

رفیعی ادامه داد: آقای دکتر حسن‌زاده شخصاً برای احراز این موضوع (امیدوارم من را سرزنش نکنند که چرا گفتم) اما ایشان خودشان شخصاً به پلیس فتا رفتند که ببینند که ایمیل‌ها از چه منبعی آمده و از چه آیدی آمده و چه اتفاقاتی رخ داده است؛ بنابراین ما در فدراسیون، مسئول تایید اسناد نیستیم بلکه در حدود متعارف بررسی می‌کنیم. بعد از آن‌که برنامه فوتبال برتر این موضوع را مطرح کرد، از همان ساعت برنامه گفتیم همه را مجدداً کنترل کنند.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره این‌که فدراسیون مقصر بوده یا باشگاه گل‌گهر، پاسخ داد: ما مقصر نیستیم، باید بگوییم چه کسی تخلف کرده است؟ تخلف صددرصد اتفاق افتاده، باید اجازه بدهید تا رکن قضایی تصمیم‌گیری کند؛ چون از نظر قوانین و مقررات جهانی و اخلاقی، زمانی‌که پرونده در حال رسیدگی است، احدی حتی رئیس کمیته انضباطی حق توضیح ندارد تا رسیدگی‌ها تمام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    اگه در قضیه بازیکن خارجی گل گهر پرسپولیس هم سهیم بود تا الآن ۳صفر اعلام می کردند اما چون تیم مورد علاقه شان سود نمی برد فعلا شد باری به هر جهت.؟....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها