|

واکنش تند باشگاه استقلال نسبت به شکایت سازمان لیگ

نماینده استقلال در برنامه «شب‌های فوتبالی» توضیحاتی را در مورد شکایت سازمان لیگ از این باشگاه ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

از دربی ۹۷ استقلال تصمیم گرفته تا در بازی‌های خانگی‌اش از حق میزبانی در کنفرانس‌های خبری استفاده کند و پیش از بازی با پرسپولیس و سپاهان، کنفرانس خبری مجیدی در خارج از سازمان لیگ و محل مدنظر باشگاه استقلال برگزار شد؛ هر چند که مربیان پرسپولیس و سپاهان در محل مقرر شده از سوی باشگاه استقلال حاضر نشدند و به سازمان لیگ رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این مسئله باعث شده تا سازمان لیگ در واکنش به استقلال گزارشی را به کمیته انضباطی بفرستد و آن‌ها معتقدند که این اقدام استقلالی‌ها خلاف آیین‌نامه بوده است و باید کمیته انضباطی با اقدام آن‌ها برخورد کند.

بهمنی در واکنش به صحبت‌های فرهاد مجیدی که گفته بود، برای رسیدن به محل کنفرانس باید از بانک عبور می‌کرده، توضیح داد: من فکر می‌کنم صحبت‌های فرهاد مجیدی صرفاً یک شوخی بوده است، چرا که سازمان لیگ برای خود ۵ متر درب مستقلی دارد و کسی که به کنفرانس می‌آید از وسط بانک هم رد نمی‌شود!

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در ادامه صحبت‌های خود واکنشی هم به اقدام باشگاه استقلال و عدم حضور سرمربی این تیم در سازمان لیگ در دو بازی گذشته داشت و در این توضیح این مسئله گفت: طبق قانون مربیان باشگاه استقلال باید برای نشست خبری به سازمان لیگ می‌آمدند، ولی گزارش غیبت آن‌ها را برای مسئولان انضباطی ارسال کردیم.

بعد از صحبت‌های بهمنی، سعید فتاحی که این‌چنین گفت که عنوان او را نماینده باشگاه استقلال بزنند و به دنبال پست و مقام در این باشگاه نیست، واکنش تندی به صحبت‌های مدیر روابط عمومی سازمان لیگ داشت و صحبت‌های بهمنی را تکذیب کرد.

سعید فتاحی که خود سال‌ها در سازمان لیگ مشغول به فعالیت بوده گفت: من تعجب می‌کنم، چون کاملاً قانونی نشست‌های خبری را خودمان میزبانی می‌کنیم؛ این‌که دوستان می‌گویند گزارش علیه ما رد شده، خلاف قانون است و گزارش سازمان لیگ به کمیته انضباطی خلاف قانون است.

او هم‌چنین خطاب به سرمربیان پرسپولیس و سپاهان که غایب در نشست خبری استقلال بودند، این‌چنین گفت: بابت عدم حضور در کنفرانس‌های خبری که باشگاه استقلال برگزار می‌کند، به باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان هم نامه زدیم که در بازی برگشت به محل میزبانی نشست خبری شما نمی‌آییم.

نماینده باشگاه استقلال در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره تغییر روند تبلیغات محیطی توضیح جالبی را داشت و گفت: ما پیگیری‌های زیادی را برای واگذاری تبلیغات محیطی انجام دادیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد؛ درآمد باشگاه‌ها با واگذاری تبلیغات محیطی به خودشان، از ۳ میلیارد به ۷ میلیارد افزایش پیدا کرده که رقم قابل‌توجهی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها