|

جولان کرونا در لیگ برتر انگلیس

تست کرونای ۳ بازیکن تیم فوتبال چلسی در آستانه بازی این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس مثبت شد.

لینک کوتاه کپی شد

جولان ویروس کرونا در جزیره همچنان ادامه دارد و اکنون خبر رسیده که سه تن از اعضای تیم فوتبال چلسی هم به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ چلسی قرار است امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون باشد و این در حالیست که این تیم پیش از یان هافبک کروات خود متئو کواچیچ را به دلیل مثبت شدن تست کرونایش پس از بازگشت از بند مصدومیت همسترینگ در اختیار ندارد. الان اما مشخص شده که توماس توخل برای مصاف با تافی‌ها نمی‌تواند روی کمک سه بازیکن دیگرش هم حساب کند که البته هویت این سه نفر هنوز مشخص نیست.

شیوع گسترده سویه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در بریتانیا، سبب شده که آمار مبتلایان به این ویروس در لیگ برتر انگلیس، در ابتدای هفته جاری به بالاترین میزان خود که ۴۲ مورد بوده افزایش پیدا کند. به سبب همین موضوع هم سه بازی از هفته هفدهم لیگ برتر جزیره شامل، مصاف منچستریونایتد با برنتفورد، واتفورد با برنلی و تاتنهام با لسترسیتی لغو شود. اگرچه اعضای تیم فوتبال اورتون برای مصاف با چلسی وارد لندن شده‌اند اما مشخص نیست که بازی این تیم برابر شاگردان توخل به سرنوشت بازی‌های مذکور دچار نشود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها