|

پاسخ مهم ستاره پرسپولیس به خبر جدایی‌اش از این تیم!

ملی پوش پرسپولیس گفت: خداحافظی من از تیم ملی اصلا واقعیت نداشت و هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی حضور داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ترابی درباره بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: بازیکنان تاجیک بازیکنان هر دو خوبی هستند. جوان هستند و نیاز به تجربه دارند ولی در کل به نظرم بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ او درباره حضورش در بازی بعدی پرسپولیس بیان کرد: برای بازی با ویستاتوربین باید ببینیم آقا یحیی چه تشخیصی می‌دهند و اگر بخواهند من می‌توانم بازی کنم. باز هم کار می‌کنم و انشاالله با تشخیص آقا یحیی و کادر پزشکی انشاالله بتوانیم به این بازی هم برسم.

لی پوش پرسپولیس گفت: خداحافظی من از تیم ملی اصلا واقعیت نداشت و هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی حضور داشته باشد. درست است بازی نکردم و دوست دارم بازی کنم ولی این اتفاق نیفتاد اما اصلا بحث خداحافظی نیست.آماری که آقای اسکوچیچ به دست آورده گویای همه چیز است و به نظر من بهترین نتایج را به دست آورده و امیدوارم که به شکل خوبی از ایشان حمایت شود تا بتوانند در ادامه مسیر هم نتایج گذشته را تکرار کنند.

ترابی ادامه داد: فعلا که هیچ پیشنهادی به ما داده نشده و کجا بهتر از پرسپولیس؟ فعلا پیشنهاد تمدید به من داده نشده و مهم امسال است که بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم و تا آخر فصل زمان زیاد است و انشاالله اگر صلاح بدانند با باشگاه صحبت می‌کنیم که اگر خدا خواست توافق کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها