|

آخرین خبر از احتمال غیبت حامد لک مقابل ذوب آهن؛ لک چهار کارته است؟

حامد لک

در حالی که شایع شده است، حامد لک به دلیل چهار اخطاره بودن در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن محروم خواهد بود، این موضوع صحت ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

حامد لک مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با ذوب آهن نخواهد داشت. در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف پیکان رفت و موفق شد میزبانش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، این دیدار پر برخورد یک صحنه جنجالی داشت. در دقیقه ۷۷ بازی پس از برخورد حامد لک با پیمان رنجبری درون محوطه جریمه داور برای پیکان پنالتی گرفت که این اتفاق واکنش بازیکنان پرسپولیس را در پی داشت و با کارت زرد برای امید عالیشاه و حامد لک همراه شد.

بعد از بازی برخی خبرها در فضای مجازی منتشر شد که لک به واسطه اخطاری که در این بازی دریافت کرده چهار کارته شده و بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داده است، اما برخلاف اخبار منتشره این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در بازی آینده ندارد.

جالب این که در حال حاضر، مهدی ترابی تنها بازیکن سه اخطاره پرسپولیس است که در خطر محرومیت قرار دارد. ستاره شماره ۹ سرخ ها که در آخرین لحظات و با تصمیم کادرفنی در ترکیب قرار گرفت موفق شد گل اول بازی را برای مهدی عبدی ساخته وپرداخته کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها