|

پرسپولیسی ها در خصوص رای گل گهر دست به دامن رئیس فدراسیون شدند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: عزیزی خادم قول داد موضوع رأی گل‌گهر سیرجان را پیگیری کند تا حق باشگاهی ضایع نشود.

لینک کوتاه کپی شد

سیدمجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در فدراسیون فوتبال و دیدار با عزیزی خادم اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در این دو سه روز خبر‌هایی درباره چند موضوع وجود داشت. ما باید از حق باشگاه دفاع کنیم و امروز به همین دلیل با عزیزی خادم جلسه داشتم و در سه مورد صحبت کردیم.

*اولین بحث مجوز حرفه‌ای سازی بود که عزیزی خادم بلافاصله جلسه‌ای را برای فردا تدارک دید تا خدمت عباسی و مصطفوی باشیم و تصمیم نهایی گرفته شود.

*جای تعجب دارد برخی دوستان مصاحبه می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند. ان‌شاءالله فردا با عزیزی خادم جلسه‌ای در مورد حرفه‌ای سازی خواهیم داشت. جالب بود که او هم به جِد ایستاده بود و می‌گفت بحث منافع ملی بسیار مهم است و اجازه نمی‌دهیم حق باشگاهی ضایع شود.

*موضوع دوم بحث داوری‌ها و اشتباهاتی بود که در چند هفته گذشته باعث شد روند یا نتیجه بازی‌ها عوض شود. رئیس فدراسیون قول داد جلسه‌ای را برگزار و شخصا به این موضوع رسیدگی کند تا این مشکلات داوری را نداشته باشیم و نتیجه را به هواداران اعلام کنیم.

*موضوع سوم رأیی بود که برای باشگاه گل گهر صادر شد و فکر می‌کنیم بیشترین ضرر را ما خواهیم داشت. عزیزی خادم تعجب کرد که چرا قبل از رای کمیته استیناف چنین فضایی ایجاد شد و گفتند این قطعی است. رئیس فدراسیون فوتبال گفت کمیته استیناف برای همین کار است. این کمیته مستقل است و عزیزی خادم قول داد این موضوع را پیگیری کند تا حق باشگاهی ضایع نشود. باید صبر کنیم رای کمیته استیناف صادر شود.

*امیدوارم اتفاقی که درست است بیفتد. ما باید درون زمین بازی خودمان را نشان بدهیم نه با امتیازاتی که ممکن است به ما برسد. قطعا اعضای کمیته استیناف دلشان برای فوتبال کشور می‌سوزد و حق را انجام می‌دهند. عزیزی خادم در مورد هر سه موضوع قول داد کمک و پیگیری کند تا آنچه که درست است انجام شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها