|

استقلال به دنبال طلسم شکنی!

استقلال می خواهد برای سومین سال متوالی به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در شرایطی فردا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نود ارومیه قرار می‌گیرد که در دو فصل گذشته به فینال این رقابت‌ها رسیده اما در کسب جام قهرمانی ناکام مانده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استقلال دو سال پیش با هدایت فرهاد مجیدی در فینال حذفی با تراکتور روبه رو شد. در شرایطی که در آن مقطع مجیدی با مدیرعامل وقت باشگاه(سعادتمند) دچار اختلاف شدید شده بود، او در فینال تیمش را هدایت کرد اما حواشی روی عملکرد استقلال در آن مسابقه تاثیر داشت. در نهایت استقلال 3 بر 2 مقابل تراکتور در فینال شکست خورد و جام را از دست داد.

فصل گذشته نیز استقلال با سرمربیگری مجیدی دوباره به فینال رقابت های جام حذفی رسید و اینبار مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت. بعد از تساوی بدون گل دو تیم در 120 دقیقه بازی به پنالتی رفت و در نهایت مجیدی و استقلال بار دیگر فینال را از دست دادند.

حالا استقلالی ها در شرایطی رقابت های جام حذفی در فصل جدید را شروع می‌کنند که امیدوارند بار دیگر و برای سومین سال متوالی به فینال جام حذفی برسند و اینبار با شکستن طلسم دو سال گذشته جام قهرمانی را از آن خود کنند.

این، موضوعی بود که فرهاد مجیدی نیز در نشست خبری قبل از بازی با نود ارومیه به آن اشاره کرد و گفت: «با توجه به اینکه دو سال در فینال جام حذفی حاضر بودیم و موفق نشدیم جام را به دست آوریم، به بازیکنانم هم گفته‌ام و روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و تمام تلاش خود را برای جبران این ناکامی و کسب این جام را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها