|

سه گزینه جذاب پرسپولیسی ها برای جانشینی رادوشوویچ

سه گزینه برای جانشینی بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس نامشان مطرح است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها مانند فصل گذشته این فصل را هم با حامد لک و بوژیدار رادوشوویچ آغاز کرده‌اند. هر دو دروازه‌بان عملکرد سینوسی‌ای برای پرسپولیس داشتند و همین امر سبب شده کادر فنی این تیم نگران این پست تا انتهای فصل باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس، ایران را هم ترک کرده و مشخص نیست چه زمانی برمی‌گردد. یحیی گل‌محمدی احتمالا در تعطیلات زمستانی یک دروازه‌بان جدید را به پرسپولیس بیاورد و به همین بهانه گزینه‌های احتمالی حضور در پرسپولیس را بررسی کرده‌ایم.

دروازه‌بان تیم ملی در رادار یحیی

پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران که در ابتدای فصل از سپاهان به لیگ پرتغال رفت، وضعیت خوبی در پورتیموننسه ندارد و این امکان وجود دارد که بخواهد در تعطیلات زمستانی از این تیم جدا شود. در صورتی جدایی نیازمند از این باشگاه پرتغالی، پرسپولیس یک مقصد جذاب برای او خواهد بود. یحیی گل‌محمدی هم نیازمند را زیر نظر دارد و با آمدن او به پرسپولیس خیالش از دروازه تیم خود برای ادامه فصل و لیگ قهرمانان آسیا 2022 راحت خواهد شد. 

رشید بعد از نیازمند

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای لیگ بیست‌و‌یکم علاوه بر رشید مظاهری و حسین حسینی، علیرضا رضایی را هم از پیکان به این تیم آورده است تا استقلال با سه دروازه‌بان که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند، فصل را آغاز کند. مظاهری که فصل گذشته با یک انتقال پر سروصدا از تراکتور راهی استقلال شد، در رقابت‌های این فصل کمتر از دو دروازه‌بان دیگر فرصت بازی کردن پیدا کرده است. خارج شدن از ترکیب استقلال و بازی نکردن، امکان دارد باعث جدایی رشید از جمع آبی‌پوشان شود. در صورتی که رشید بخواهد از استقلال جدا شود و پرسپولیسی‌ها نتوانند نیازمند را جذب کنند، این احتمال وجود دارد که رشید راهی پرسپولیس شود. انتقالی که سرو صدای زیادی هم به پا خواهد کرد. رشید مظاهری اگر بازی نکردن‌هایش در استقلال ادامه داشته باشد، در کمتر از یک سال تا جام جهانی 2022 قطر، این تیم را ترک خواهد کرد تا شانس حضوردر جام جهانی را از دست ندهد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که بعد از یک فصل ناموفق در بلژیک به عنوان بازیکن قرضی راهی بوایشتا پرتغال شده، توانسته خود را به ترکیب اصلی برساند. او به دلیل عملکرد ضعیفی که در بازی مقابل لبنان داشت، مقابل سوریه روی نیمکت نشست تا امیر عابدزاده از ابتدا به میدان برود. بیرانوند اگر در ترکیب تیم خود به میدان برود، در پرتغال می‌ماند اما اگر شرایط برایش جوری رقم بخورد که مجبور به نیمکت‌نشینی شود، برای دور نبودن از شرایط مسابقه امکان دارد تیم خود را عوض کند و در آن صورت پرسپولیسی‌ها می‌توانند نیم‌نگاهی به جذب او داشته باشند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها