|

ساعت بازی پرسپولیس-ویستاتوربین، جام حذفی فوتبال ایران

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف ویستاتوربین می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی امروز و فردا برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌های امروز دو تیم استقلال و سپاهان به ترتیب به مصاف نود ارومیه و ستارگان اسلامشهر می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ در بین تیم‌های مدعی، فقط پرسپولیس می‌ماند که آن‌ها هم فردا به مصاف ویستاتوربین بروند. این مرحله از رقابت‌های جام حذفی در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌های لیگ برتر وارد گود شده‌اند و تنور این بازی‌ها قرار است داغ شود.

شاگردان یحیی گل محمدی که اکنون اختلافی سه امتیازی نسبت به صدر جدول، خود را مهیای رقابت‌های جام حذفی کرده است.

حریف پرسپولیس در اولین گام از جام حذفی ویستاتوربین تهران است؛ تیمی که اولین فصل حضور در لیگ آزادگان را دنبال می‌کند و طی 10 هفته اخیر از این رقابت‌ها به دو برد دست یافته است. اکنون در این گزارش به شناخت حریف پرسپولیس در بازی روز دوشنبه خواهیم پرداخت.

ویستاتوربین در مرحله قبلی این رقابت‌ها با 4 گل نماینده کاشان را از پیش رو برداشته بود. آنها فصل گذشته برابر ملوان در بندرانزلی با نتیجه 2-1 شکست خورده بودند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. شاگردان مازیار زارع تا مرحله نیمه نهایی فصل گذشته صعود کرده بودند و برابر فولاد در خوزستان حذف شدند. ویستاتوربین در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان در جایگاه یازدهم حاضر شده است. دو برد، 5 تساوی و سه شکست ماحصل تلاش آنها طی 10 بازی اخیر بوده و 6 گل زده و هفت گل دریافتی نیز در کارنامه آنها ثبت شده است.

ساعت دیدار دو تیم به شرح زیر است:

پرسپولیس-ویستاتوربین

دوشنبه، 28 آذر ماه 1400

ساعت 17:30 به وقت تهران

ورزشگاه آزادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها