|

یحیی از فرهاد درس می گیرد؛ ریسک استراحت به ستارگان!

سرمربی پرسپولیس به هیچ عنوان ریسک نمی کند، حتی در دیدار جام حذفی.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی نشان داده به شدت مربی محتاط و محافظه کاری است و اصلا و ابدا اهل ریسک نیست. از این رو از سرمربی سرخ ها نباید توقع داشت در بازی امروز مقابل ویستا توربین دست به ریسک بزرگی بزند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سرمربی جوان سرخ ها که در پرسپولیس عملکرد خوبی در جام حذفی نداشته و نتوانسته موفق عمل کند، به خوبی از حساسیت های بازی امروز آگاه است و می داند با پیروزی مقابل ویستا توربین می تواند با یک تیر سه نشان بزند. اول اینکه با کنار زدن یک تیم دسته اولی یک مرحله در این جام پیش برود، دوم اینکه به لحاظ فنی و روانی تیم خود را آماده مسابقه حساس با ذوب‌آهن کند و سوم اینکه با بازی دادن به نفرات ذخیره و آنهایی که در لیگ برتر کمتر بازی کرده‌اند، این بازیکنان را به شرایط مسابقه نزدیک کرده و به لحاظ انگیزشی به موقعیت مناسبی برساند.

همه این مسائل دست به دست هم می دهد تا یحیی و تیمش امروز بازی با ویستا توربین را جدی بگیرند و با شرایط ریسکی قدم به میدان مسابقه نگذارند. کما این که پرسپولیس یحیی در دو سال گذشته در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نیز به هیچ‌وجه رویارویی با تیم‌های دسته پایین‌تر را دست کم نگرفته و با تمام قدرت مقابل شان حاضر شده است.

به هر حال یحیی گل‌ محمدی طی دو فصل اخیر، دو بار جام حذفی را از دست داده و هرگز در پرسپولیس موفق عمل نکرده است. چه در همان مقطع اول مربی گری اش در پرسپولیس و اتفاقاتی که بر سر مهدوی کیا آمد و چه در دو فصل گذشته. تیم یحیی گل‌ محمدی طی دو سال اخیر یک بار در نیمه‌ نهایی و یک بار هم در یک چهارم نهایی مقابل استقلال در ضربات پنالتی باخت و حذف شد، هر چند استقلال هم در هر دو فینال مقابل تراکتور و فولاد شکست خورد و دستش به جام نرسید.

به همین دلیل یحیی امیدوار است امسال در بازی های حذفی موفق تر عمل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها