|

بمب خبری در باشگاه پرسپولیس ترکید؛ خیال هواداران راحت شد!

با تایید وکیل گابریل کالدرون مبنی بر دریافت مطالبات این مربی از پرسپولیس، پنجره نقل‌ و انتقالات این تیم باز شد.

لینک کوتاه کپی شد

با پرداخت تمام مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش خواکین توسط باشگاه پرسپولیس، وکیل این مربی آرژانتینی طی نامه‌ای به فیفا، دریافت پول را تایید کرد تا پنجره نقل‌ و انتقلاتی باشگاه پرسپولیس رسما باز شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، در حالی که فقط ۱۲۵ هزار دلار از قسط نخست ۳۰۰ هزار دلاری گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی وقت پرسپولیس باقیمانده بود، مبلغ مذکور با ۱۰ روز تاخیر نسبت به توافق دو طرف به حساب کالدرون واریز شد و به خاطر همین تاخیر ۱۰ روزه، این مربی هم توانست قراردادش را با پرسپولیس یک طرفه فسخ کند و ضمن جدایی در نیم فصل، تمام پول قراردادش (تا پایان فصل) را طلب کند. در نهایت هم با حکم کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به کالدرون، ۹۵ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به خواکین و ۷۸ دلار به والنسیا، دستیاران کالدرون شد. با این که در ادامه پرونده کالدرون و خواکین با اعتراض پرسپولیس در دادگاه CAS پیگیری شد اما پرسپولیس مطالبات والنسیا را پرداخت کرد تا فقط در دو پرونده دیگر دگیر باشد.

باشگاه پرسپولیس در نهایت و پس از رای دادگاه CAS نتواست در مهلت تعیین شده مطالبات کالدرون و خواکین را بپردازد و به همین خاطر از ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ پنجره نقل‌ و انتقالاتی این باشگاه توسط کمیته انضباطی فیفا بسته شد و طبق حکم قرار بود به محض پرداخت مطالبات مربی آرژانتینی محرومیت پرسپولیس از نقل‌ و انتقالات لغو شود. حالا پرسپولیس با پرداخت ۷۴۰ هزار دلار به کالدرون و دستیارش و تایید این موضوع این پرونده را مختومه کرد تا پنجره نقل‌ و انتقالات باشگاه رسما باز شود.

ملانی شایر وکیل گابریل کالدرون در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها