|

فرهاد مجیدی گلر شماره یکش را انتخاب کرد

گلر شماره یک استقلال در لیگ برتر دوباره به چارچوب تیمش برمی‌گردد.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی یکی از بهترین بازیکنان استقلال از ابتدای فصل بوده است؛ گلر شماره یک استقلال که این روزها در اوج پختگی بسر می‌برد، بعد از وقفه‌ای کوتاه که در مسابقات تیمش غایب بود، مقابل پرسپولیس، پیکان و سپاهان درون چارچوب قرار گرفت و ضمن بسته نگه داشتن دروازه‌اش توانست عملکرد خوبی را به جای بگذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حسینی در 7 مسابقه‌ای که برای استقلال به زمین رفته، 6 بار دروازه اش را بسته نگه داشته و کلین شیت کرده تا فرم ایده آل خود را به رخ بکشد.

با اینحال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تصمیم گرفت برای بازی با نود ارومیه در جام حذفی به حسینی با توجه به فشردگی مسابقات و نزدیکی بازی‌ها استراحت بدهد واز علیرضا رضایی درون چارچوب تیمش استفاده کند. سرمربی استقلال حتی سینا سعیدی‌فر را به عنوان دروازه بان ذخیره بازی با نود معرفی کرد.

با وجود اینکه رضایی مقابل نود ارومیه عملکرد بدی نداشت و توانست در پنالتی ها نیز یک ضربه را مهار کند اما برای دیدار با شهرخودرو دوباره حسینی به چارچوب تیمش برمی‌گردد. دروازه‌بان استقلال امیدوار است در هفته یازدهم لیگ برتر هم بتواند روند خوب خودش را ادامه بدهد.

با توجه به اینکه وریا غفوری به این مسابقه نیز نخواهد رسید، حسینی بار دیگر با بازوبند کاپیتانی در نقش یک بازیکن بزرگ و باتجربه قصد دارد هفتمین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت کند. اتفاقی که او را برای رسیدن به رکورد گل نخوردن‌های متوالی نیز وسوسه خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها