|

گل‌محمدی: ماجرای شکایت نکردن از استوکس را پیگیری کنید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورت شکایت از استوکس، می‌توانستیم از این بازیکن غرامت بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر ویستا توربین در جام حذفی گفت: نیمه اول، بازی نبود که خودم انتظار داشتم. باید به بازی سرعت می‌دادیم، اما این اتفاق رخ نداد. خواسته‌هایی که از بازیکنان داشتم در نیمه دوم بهتر شد و آن‌ها بیشتر تحرک داشتند. پاس‌های بهتری دادند و در نهایت توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبرنگاران جوان؛ سرمربی تیم پرسپولیس درباره  باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم و شکایت استوکس گفت: پرونده کالدرون سنگین بود و خوشبختانه باشگاه بدهی او را تسویه کرد، اما هنوز مشکل بازیکنان جدید ما حل نشده است. تشریفات اداری فدراسیون و ITC آن‌ها هنوز باقی مانده است. متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شده و بازی‌های نیم فصل اول را از دست داده است. در مجموع جای تشکر دارد از  صدری که زحمات زیادی کشید؛ چون در وضعیت اقتصادی این روز‌ها تامین ۸۰۰ هزار دلار کار سختی است. استوکس هم تیم را رها کرد و رفت، اما از او شکایت نشد. متاسفانه باشگاه کار خیلی بدی انجام داد که ITC او را صادر کرد. پرونده‌ای که می‌شد بابت آن غرامت بگیریم، حالا بازیکن باید بابت آن پول بگیرد. باید فکر کنیم چرا از او شکایت نشد.

شکایت ها گریبانگیر فوتبال ایران شده اند

او گفت: قرارداد‌هایی که بسته می‌شوند و تعهداتی که باید انجام شوند، مشکل ایجاد می‌کنند. کار نباید اصلا به شکایت کشیده شود، اما این مشکلات گریبانگیر فوتبال ایران شده اند. اگر بازیکنی جذب می‌شود، باید به فکر بودجه آن هم بود؛ اما در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد. قطعا این موضوعات باید پیگیری شوند تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بردهای پرسپولیس برای هواداران است 

او افزود: ترکیب نیمه اول برای اولین بار امسال انتخاب شد و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم، اما این دلیل نمی‌شود بگوییم تیم نیمه دوم ما بهتر بود. اگر در نیمه دوم نفرات بهتر کار کردند، به خاطر هماهنگی همه بازیکنان بود. این بازی‌ها کار را برای ما سخت می‌کنند، چون فوتبال به هم نزدیک شده است و تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند. در مجموع خوشحالم با برد راهی مرحله بعد شدیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. باید خودمان را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم، چون زیاد فرصت نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. همه برد‌های پرسپولیس متعلق به هواداران است و مبارک آن‌ها باشد.

گل‌محمدی درباره این که در فضای مجازی شایعه شده باشگاه پرسپولیس خواستار جذب رشید مظاهری است، گفت: روز گذشته هم از من سوال کردند و من جواب دادم. این صحبت‌ها گمانه زنی هستند و هر کسی  بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ما ۶ هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکزمان صد در صد روی بازی‌ها است. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم، فرصت وجود دارد تا در نیم فصل در مورد این مسائل صحبت کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی