|

کوچ ستاره های پرسپولیس یا ثبت قرارداد جدید؛ سخت ترین کار صدری همین است!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود از درخواست برای تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز خود از درخواست برای تمدید قرارداد با بازیکنانی خبر داد که در پایان این فصل، قراردادشان با این تیم تمام می شود، خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مجید صدری که بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و پایان دادن به پرونده گابریل کالدرون در نشست خبری حضور یافت تا درباره آخرین وضعیت این باشگاه اخبار خود را در اختیار هواداران و اصحاب رسانه خبر دهد، اکنون مدعی شده که از ترابی و میلاد سرلک برای ادامه همکاری دعوت به عمل آورده است.

اتفاقاتی که در طول فصول اخیر برای این باشگاه شکل گرفته باعث شده تا آنها به دنبال این باشند تا از تکرار موضوع شجاع خلیل زاده، کنعانی زادگان، وحید امیری، احمد نوراللهی و... دور بمانند و شرایط لازم برای ادامه همکاری با بازیکنان مدنظر خود را فراهم سازند. 

در این رابطه مجید صدری مدعی شد: ما با همه بازیکنان به جز دو بازیکن تا سه فصل تمدید کردیم. به جز سیدجلال حسینی که امیدواریم از آنها استفاده کنیم. یک نامه دیروز از طرف من به آقای ترابی و سرلک دادند که برای تمدید بیایند. با آقای لک هم گفتگویی داشتیم. ما با آنها مذاکره می‌کنیم و به نظرم اتفاقی که با نوراللهی و کنعانی رخ داد برای باشگاه پرسپولیس خیلی بد است. در قراردادهای جدید ما بندی اضافه کردیم و گفتیم که اگر اینها بعداز اتمام قرارداد به تیمی خارجی بروند، 5-10% از قراردادشان را سالیانه باید به باشگاه بدهند و آنها هم چون برند باشگاه برایشان مهم است، قبول کردند. به نظرم اتفاق خوبی خواهد افتاد و انشالله با این سه بازیکن قرارداد خواهیم بست.

سرپرست سرخ‌ها در شرایطی برخلاف دو بازیکن دیگر (میلاد سرلک و مهدی ترابی) از گفتگو با حامد لک خبر داده است که طی روزهای اخیر اخبار داغی درباره احتمال مذاکره پرسپولیس با پیام نیازمند که این روزها در پرتغال حضور دارد، شکل گرفته است و باید دید در نقل و انتقالات زمستانی و در حالیکه رادوشوویچ نیز این باشگاه را ترک کرده، چه اتفاقی رقم خواهد خورد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها