|

ژاوی این 5 بازیکن را فروشی اعلام کرد؛ انقلاب در بلوگرانا!

ژاوی از عملکرد 5 بازیکن بارسا رضایت ندارد و آنها را در فهرست فروش گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد
1

دیگر چیزی تا نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده و مسئولان بارسا سخت در تلاشند تا بازیکنانی را برای تقویت تیم جذب کنند و البته نگاهی ویژه هم به فروش یا انتقال قرضی چند بازیکن خود دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ژاوی که از نزدیک به دو ماه پیش هدایت بارسا را برعهده گرفت، در این مدت تقریبا به همه بازیکنان در دسترس خود میدان داده و در نهایت به این نتیجه رسیده است که حضور 5 بازیکن در بارسا باید به اتمام برسد و مازاد اعلام شده اند.

ژاوی در نشست خبری پس از بازی با الچه اظهارنظر جالبی کرد و گفت که دوست داشت چند بازیکن جوان دیگر محصول آکادمی لاماسیا را به زمین بفرستد ولی به وی اطلاع دادند که اگر یک بازیکن بزرگسال بارسا از میدان بیرون بیاید، تیم بر اساس قانون بازنده اعلام خواهد شد. سرمربی بارسا اعتراض داشت که این قانون باید برداشته شود و تیم ها بتوانند بدون محدودیت از بازیکنان جوان خود در ترکیب استفاده کنند.

این کنایه بزرگ ژاوی به بازیکنان بعضا شاخص تیمش بود و نشان می داد او از عملکرد تعدادی رضایت ندارد.

طبق ادعای آاس، ژاوی سرجینیو دِست مدافع راست آمریکایی، ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی، یوسف دمیر وینگر اتریشی، لوک دی یانگ مهاجم هلندی و فیلیپ کوتینیو هافبک طراح برزیلی را در فهرست فروش گذاشته و از باشگاه خواسته تا زمینه برای جدایی شان را فراهم کند.

در این بین سرجینیو تابستان گذشته بود که از آژاکس به بارسا پیوست و تنها یک سال و نیم از پیوستن او به باشگاه کاتالان می گذرد. لوک دی یانگ تابستان امسال از سویا به شکل قرضی راهی بارسا شده و دمیر نیز همین تابستان از راپیدوین به بارسلونا انتقال یافت اما اومتیتی از 2016 و کوتینیو از 2018 در عضویت بارسا قرار دارند..

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی