|

پایان کار زودهنگام ستاره در پرسپولیس!

به نظر می رسد مربیان پرسپولیس روی علیرضا ابراهیمی نظر مناسبی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا ابراهیمی دیروز پس از مدتها در ترکیب اصلی به میدان رفت و جالب این که در پایان نیمه اول تعویض شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ علیرضا ابراهیمی که در فصل نقل و انتقالات به عنوان مدافع، اولین بازیکنی بود که از سوی باشگاه پرسپولیس جذب شد، خلاف پیش بینی ها نتوانست نظر یحیی را جلب کند.

در همان مقطع با توجه به سابقه کاپیتانی این بازیکن در گل گهر، قد و قامت بلند، سابقه گلزنی در تیم هایش و آمار خوبی که در قطع توپ روی زمین و هوا داشت، خیلی ها تصور می کردند ابراهیمی فصلی کاملا موفق را در پرسپولیس سپری کند اما رفته رفته همه چیز به سمت و سویی رفت که مشخص شد زوج مورد علاقه سرمربی سرخ ها برای حضور در ترکیب علی نعمتی و فرشاد فرجی هستند.

به هر حال این یک واقعیت است که هر بازیکنی برای جا افتادن در تیم های بزرگ به ویژه پرسپولیس نیاز به زمان داشته و باید با حضور در چند بازی پیاپی و ترکیب، هم به شرایط بازی برسد و هم از نظر هماهنگی به بهترین شرایط با هم تیمی هایش برسد. کما این که این اتفاق برای بسیاری از خریدهای یحیی افتاد و آن ها به رغم ناآمادگی در بازی های ابتدایی آن قدر در ترکیب قرار گرفتند تا شرایط خوب خود را پیدا کنند.

اما برای ابراهیمی این اتفاق رخ نداد و او با تنها 45 دقیقه حضور ثابت مقابل گل گهر در سیستم سه دفاعه، پس از هفته ها باز هم در ترکیب اصلی به میدان رفت و مقابل ویستا تورین بازی کرد و باز هم 45 دقیقه در میدان ماند تا مشخص شود یحیی گل محمدی روی ادامه همکاری با او نظر مساعدی ندارد.

در هرحال این طور که از شواهد و قرائن پیداست علیرضا ابراهیمی را باید اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل تلقی کرد. مگر این که در چند هفته باقی مانده تا نیم فصل اتفاقات دیگری رخ دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها