|

شایعه عجیب؛ رضا اسدی در آستانه فسخ با پرسپولیس!

اسدی مدیر برنامه خود را به باشگاه فرستاده و خواهان جدایی از جمع سرخپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک پرسپولیس که با سر و صدای زیادی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به این تیم ملحق شده بود، حالا در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسکانیوز؛ رضا اسدی که به عنوان یکی از بمب های خبری فصل نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پیوست، پس از نمایشی نه چندان رضایت بخش در بازی های اول فصل لیگ بیست و یکم، جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داده و به یک مهره‌ نیمکت نشین تبدیل شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که این بازیکن شرایط خود در پرسپولیس راضی نیست. در همین راستا او مدیر برنامه خود را به باشگاه فرستاده و خواهان جدایی از جمع سرخپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل شده است.

نکته قابل توجه اینکه در قرارداد امضا شده بین رضا اسدی و باشگاه پرسپولیس بندی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر تا نیم فصل این بازیکن ۶۰ درصد از قرارداد خود را دریافت نکند می‌تواند قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کند. در حال حاضر اسدی فقط ۲۰ درصد قراردادش را گرفته و تا دو سه هفته دیگر که نیم فصل اول به پایان می‌رسد، باشگاه پرسپولیس مهلت دارد تا مابقی طلب اسدی را پرداخت کند و مانع جدایی این بازیکن شود.

 تیم هایی مثل فولاد، سپاهان و چند تیم دیگر خواهان جذب اسدی هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها