|

هشداری جدی برای باشگاه پرسپولیس

این روزها طلب چند میلیاردی شهر خودرو از پرسپولیس نقل محافل ورزشی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مسئولان باشگاه شهر خودرو اعتقاد دارند پنجره پرسپولیس نباید باز می شد چون هنوز بدهی خود را به آن‌ها پرداخت نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اسماعیل حیدرپور در این مورد به خبرنگار ما گفت: در نشستی که روز گذشته آقای صدری داشت اعلام کرد که وضعیت به چه شکل و رای دادگاه مشخص است. ایشان انتظار دارد که باشگاه ما اصل پول که دو سال پیش ۴ میلیارد بوده را   دریافت کند در صورتی که من فکر می‌کنم آقای صدری آنقدر منصف باشد که بداند دو سال پیش با الان چه فرقی کرده؟ آنها همان موقع این پول را پرداخت می‌کردند الان بدهی نداشتیم و به همین میزان برای ما جرایمی در نظر گرفته شده است. باشگاه شهرخودرو متضرر شده و همانطور که از سمت باشگاه پرسپولیس می‌گویند هر روز که می گذرد ده میلیون تومان باید خسارت بدهند و قرارداد را مدیرعامل وقت  تنظیم کرده و آن ها متعهد شدند پرداخت کند.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: این که می گویند بعد از دو سال بیایید اصل پولتان را بگیرید اصلاً منطقی نیست. پس آقای صدری اگر دو سال پیش خانه خریده بیاید به همان قیمت در اختیار باشگاه ما بگذارد. باشگاه پرسپولیس می داند که ما هم به مربیان و بازیکنان خارجی بدهی داریم و برای مثال مربی که ۱۰۰ هزار دلار طلب داشته رقمش الان خیلی بالا رفته و ما هم همانند پرسپولیس ۲۰۰ هزار دلار بابت لیگ‌قهرمانان می‌خواهیم اما اف سی نمی‌تواند پولی به ما بدهد و ما هم این مشکلات را داریم باید پول مربی و بازیکن خارجی پرداخت شود زیرا در خطر کسر امتیاز هستیم.

قائم مقام شهر خودرو در پاسخ به این سوال که به نظرش باید از پرسپولیس نیز امتیازی کسر شود یا خیر گفت: من فکر می‌کنم آنقدر این موضوع واضح و مشخص است که سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت هم تعارف ندارند و باید با هر باشگاهی که مشکل دارد طبق قانون برخورد شود. وقتی ۱۰ روز مهلت دادند و این مهلت تمام می‌شود فکر می‌کنم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال آن چیزی که در رای آمده است را اجرا خواهند کرد و رای هم واضح هست اگر بعد از ده روز پول پرداخت نشود پنجره بسته و جرایمی نیز در نظر گرفته می شود. همه اینها را قانون می گوید و ما طبق آن صحبت می کنیم.

حیدرپور ادامه داد:من چندین بار با آقای صدری تماس گرفتم و قرار گذاشتم و گفتم جلسه بگذاریم ولی سرشان شلوغ است به هر حال وقتی کسی یک طرف دعوا است خودش باید پیگیر باشد نه اینکه ما مدام زنگ بزنیم. ایشان خودش می‌داند که باشگاه ها چه وضعیتی دارند به خصوص شهرخودرو که خصوصی است و باشگاه دولتی نیست که تیمش با ۲۰۰ میلیارد تومان بسته شده باشد. مگر پول بادآورده برای ما می آید که از ما توقعی داشته باشند؟ چیزی که ما میخواهیم اجرای قانون است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها