|

ادعای یک وکیل ورزشی در خصوص پرونده بازیکن گابنی

یک وکیل ورزشی اعتقاد دارد که رأی کمیته انضباطی در مورد پرونده بازیکن گابنی گل گهر در کمیته استیناف نیز تأیید می شود.

لینک کوتاه کپی شد

صفی الله فغانپور وکیل ورزشی که پیش از این معاون حقوقی قراردادهای فدراسیون فوتبال بوده است و در ماجرای شکایت سه باشگاه لیگ برتری از گل گهر، به باشگاه پیکان نیز مشاوره می داده، مهمان برنامه سلام صبح بخیر بود. فغانپور با تأکید بر اینکه بازیکن گابنی نص صریح قانون را زیر پا گذاشته، از تأیید حکم کمیته انضباطی در کمیته استیناف خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فغانپور در خصوص این پرونده گفت: من در در جلسه کمیته انضباطی درخصوص این پرونده حضور داشتم که تمام طرفین درگیر در این پرونده نیز در آن جلسه حاضر بودند. ما هنوز نتوانسته ایم به این موضوع برسیم که باید چگونه از بازیکنان خارجی استفاده کنیم. حکم مستدلی در کمیته انضباطی صادر شد و این حکم قطعا در کمیته استیناف نیز تأیید خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از الزامات جذب  بازیکن خارجی این است که باید 4 بازی برای تیم ملی بزرگسالان در 2 سال منتهی به قراردادش انجام داده باشد. ولی این بازیکن در هیچ بازی رسمی و دوستانه در گابن حضور پیدا نکرده است. بنابراین یکی از الزامات رعایت نشده است.

او در پایان اضافه کرد: کسانی که درباره این موضوع صحبت می کنند، در واقع در حال تفسیر قانون هستند. این دوستان قصد ندارند متوجه شوند که وقتی ما نص صریح قانون داریم، دیگر نمی توانیم تفسیر کنیم. تفسیر دربرابر نص مفهومی ندارد. ما زمانی می توانیم نسبت به موضوعی تفسیر کنیم که نص صریح قانون را نداشته باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها