|

مقصد گلر ناراضی استقلال مشخص شد!

احتمالا در نقل و انتقلات زمستانی باید شاهد جدایی رشید مظاهری از استقلال باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

عدم حضور رشید مظاهری در ترکیب تیم فوتبال استقلال و خروج نام وی از فهرست بازیکنان این تیم شایعه جدایی دروازه‌بان شناخته شده استقلال در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر را بسیار جدی کرد تا در گمانه زنی‌های صورت گرفته احتمال جدی او از جمع آبی پوشان پایتخت بیش از پیش قوت بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛  در این میان البته برخی رسانه‌های خبری از تمایل ویژه پرسپولیس برای جذب این بازیکن خبر دادند و مدعی شدند مقصد بعدی رشید به احتمال زیاد باشگاه پرسپولیس خواهد بود، اما احتمال حضور مظاهری در جمع سرخپوشان پایتخت چیزی نزدیک به صفر است.

مظاهری برای جدایی از استقلال نیاز به رضایتنامه مدیران باشگاه دارد؛ به همین دلیل نمی‌تواند باشگاه بعدی خود را بر اساس میل و سلیقه خودش انتخاب کند، از این رو جلب رضایت استقلال تاثیر به سزایی در سرنوشت او دارد. به همین دلیل گزینه حضور در پرسپولیس برای این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به کلی منتفی خواهد بود.

از آنجا که باشگاه سپاهان هم از ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی به شدت علاقمند به جذب مظاهری بود، پیش‌بینی می‌شود وی در تیررس این باشگاه اصفهانی نیز قرار گیرد، اما شنیده می‌شود مدیران استقلال برای انتقال مظاهری به سپاهان نیز با توجه به رقابت نزدیک در جدول رده بندی تمایلی چندان ندارند، از این رو احتمال این انتقال هم بسیار بعید به نظر می‌رسد.

در این میان تنها شانس باقیمانده مظاهری باشگاه فولاد خوزستان خواهد بود، باشگاهی که پیش از این نیز قرار بود از مظاهری به عنوان یار قرضی استفاده کند، اما توافق دقیقه نودی او با باشگاه استقلال مانع از این انتقال شد، اما حالا مظاهری برای اینکه به سکونشینی خود پایان دهد قصد دارد به تیمی برود که بتواند به صورت ثابت بازی کند.

اما باید دید آیا مدیران این باشگاه توانمندی لازم برای پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن را دارند یا مانند سپاهانی‌ها قید جذب این بازیکن را خواهند زد و به سراغ گلر دیگری می‌روند تا مشکل خود در درون دروازه را مرتفع سازند.

البته براساس قانون نقل و انتقالات، انتقال مظاهری از باشگاه استقلال به باشگاه دیگر مشروط به توافق میان مظاهری و مصطفی آجورلو است و گرنه این بازیکن یا باشگاه استقلال نمی‌توانند رأسا برای جدایی و انتقال به باشگاه دیگر به تنهایی اقدام کنند.

اما از آنجا که کادرفنی استقلال تمایلی به استفاده از این دروازه‌بان ندارد و مظاهری علاقمند به حضور در تیمی است که بتواند در آنجا به صورت ثابت بازی کند، ممکن است توافق دو جانبه برای جدایی تا پیش از نیم فصل انجام شود و بلافاصله با اتمام رقابت‌های لیگ بیست و یکم و شروع نقل و انتقالات زمستانی مظاهری نخستین بازیکن جدا شده از اردوی استقلال لقب گیرد، البته مشخص نیست این جدایی به صورت موقتی باشد یا اینکه وی به صورت قطعی از اردوی استقلالی‌ها جدا شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها