|

لیست خرید زمستانی پرسپولیس فوق ستاره دارد؟!

قطع پرسپولیس از تیم‌ های فعال در نقل‌وانتقالات زمستانی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از بازشدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس اخبار پیرامون این تیم تغییر خواهد کرد. پیش از این سرخپوشان پایتخت با اخبار مربوط به پنجره بسته و کمبود بازیکن و مشکلات در پرداخت بدهی گابریل کالدرون در صدر اخبار قرار داشتند. بعد از حل شدن این مشکل حالا همه اخبار مربوط به این تیم در مورد حضور بازیکنان و ستاره‌‌های جدید است و قرار است که هر روز لیست جدیدی منتسب به یحیی گل‌محمدی برای نقل‌وانتقالات زمستانی مطرح شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360؛ پرسپولیس این فصل با کمبود بازیکن مواجه است. این اتفاق را البته نمی‌توان فقط به پنجره بسته پرسپولیس و مشکلات مدیریتی آن ارتباط داد. یحیی گل‌محمدی در فصل نقل‌و‌انتقالات خیلی هم دست و پا بسته ظاهر نشد و چندین خرید مدنظرش را انجام داد.

نکته اما این است که این خریدها یا نتوانستند در ترکیب پرسپولیس جواب بدهند و یا کادرفنی با وجود این که خودش آن‌ها را انتخاب کرده بود، به آن‌ها فرصت کافی نداد.

خریدهای کم‌اثر یحیی

علیرضا ابراهیمی در خط دفاع، رضا اسدی در خط هافبک، حامد پاکدل در خط حمله سه خرید پرسروصدای یحیی بودند که به غیر از اسدی، یحیی فرصت چندانی به آن‌ها نداد و اسدی هم با توجه به انتقاداتی که از او مطرح می‌شد، به نیمکت رسید. دو بازیکن تاجیکستانی این تیم هم که قرارداد دسه ساله امضا کردند، مشخص نیست قرار است پدیده‌های پرسپولیس باشند یا به لیست جوانانی اضافه شوند که در تیم یحیی پشت خط ماندند و محو شدند. البته یکی از این دو بازیکن که فعلا مصدوم است و تا اطلاع ثانوی نباید روی او حساب باز کرد. نکته دیگر در مورد کمبود بازیکن در پرسپولیس این است که یحیی از خریدهای گذشته‌اش هم استفاده چندانی نمی‌‎کند. محمد شریفی و علی شجاعی دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس هستند که پیش از این هم در اندک فرصت‌هایی که پیدا کردند، نشان دادند می‌توانند گره‌ای از کار تیم باز کنند. حالا با این رزومه از خریدهایی که پرسپولیس در این دو سال انجام داده، باز هم هواداران در انتظارند که پنجره باز شود و نیروهای تازه‌نفس به تیم اضافه شوند. 

خرید سه بازیکن واجب‌تر از نان شب

فارغ از تمام شایعات و اخباری که در مورد حضور بازیکنان مختلف در پرسپولیس شنیده می‌شود، این تیم به سه بازیکن قطعی نیاز دارد. پست دروازه‌بان که قطعا اولین خرید یحیی خواهد بود. در مورد خرید دروازه‌بان دو نکته وجود دارد. این که یحیی به دنبال دروازه‌بان اول است و یا یک جانشین مطمئن برای حامد لک می‌خواهد. البته جواب این سوال را علاوه بر خواست یحیی، بازیکنان موجود تعیین خواهند کرد. قطعا کادرفنی به دنبال مطمئن‌ترین گزینه برای دروازه‌اش است و این که در این شرایط چه گزینه‌ای پیدا خواهد کرد خیلی در اختیار کادرفنی نخواهد بود.

پاشنه‌آشیل اصلی قرمزها یعنی دفاع راست هم به اندازه دروازه‌بان برای این تیم اولویت دارد. تنها تفاوت این است که یکی از بازیکنان تاجیکستانی مدافع راست است که از بدشانسی به دلیل مصدومیت بازی در نیم فصل اول را از دست داده است و همین امر تصمیم‌گیری را برای یحیی سخت کرده است.

سومین بازیکن موردنیاز هم یک بازی‌ساز در میانه میدان است. یحیی فکرش را نمی‌کرد که با حضور مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه به یک بازی‌ساز دیگر نیاز باشد. افت عجیب ترابی و تغییر پست‌های مداوم امیری اما باعث شد تا غیبت یک بازیکن طراح در پرسپولیس به چشم بیاید و احتمالا گزینه سوم یحیی در این پست خواهد بود. 

پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال دارد و با جدایی احتمالی رادو، دو سهمیه بزرگسال این تیم خالی می‌شود. پرسپولیسی‌ها اگر بخواهند سه بازیکن جدید جذب کنند، نیاز به خارج کردن نام یک بازیکن دیگر در لیست خود دارند. فارغ از اینکه در این شرایط که بازیکن خوبی در بازار موجود نیست یحیی می‌تواند گزینه‌های مدنظرش را پیدا کند یا نه سوال دیگر این است که آیا این بار خریدهای او می‌توانند گره‌گشا باشند و یا قرار است نیمکت پربارتری را به پرسپولیس هدیه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها