|

بمب نقل و انتقالات زمستانی؛ پسر عقاب پرسپولیسی می شود؟!

یحی در نظر دارد در نقل و انتقالات زمستانی یک گلر برای تیمش خریداری کند.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال داوزه بان مطمئن است تا در کنار حامد لک خیالش از سوی دروازه قرمزها راحت باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ سرمربی قرمزها گزینه های بسیاری بر روی میز دارد از پیام نیازمند گرفته تا بازگشت علیرضا بیرواند که این روزها خبرهای بسیاری درباره بازگشت او به تیم سابقش به گوش می رسد. بیرواند که علاقمند به حضور در تیم های اروپایی است اما ظاهرا شرایط بازی برای او آنچه که تصور می کرد پیش نمی رود.

برخی از رسانه ها خبر داده اند که یک پرسپولیسی قول بازگشت بیراوند به جمع سرخپوشان را داده است اما با توجه به علاقه این بازیکن برای بازی به اروپا یکم معادله بازگشت او به پرسپولیس پیچیده است.

گل محمدی گزینه دیگری را برای دروازه پرسپولیس در نظر دارد. ظاهرا گل محمدی نیم نگاهی به امیر عابدزاده، دروازه بان تیم ملی ایران دارد که او را برای تیمش خریداری کند. البته عابدزاده با تیم اسپانیایی قرارداد دارد اما شنیده ها حاکی از آن است ظاهرا سرمربی سرخپوشان تمایل به خرید او دارد.

عابدزاده که پایه ها را از تیم پرسپولیس زیر نظر پدرش آغاز کرد و در سال 2012 به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در فصل اول حضورش در تیم پرسپولیس یعنی در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه و یحیی گل محمدی فرصت بازی کردن در بازی‌های رسمی را به علت وجود سنگربان کارکشته برزیلی یعنی نیلسون کوریا جونیور پیدا نکرد. او در فصل دوم هم چند هفته ابتدایی را با تیم بزرگسالان تمرین کرد اما با نظر علی دایی سرمربی وقت تیم و موافقت خودش به تیم امید پرسپولیس ملحق شد، او آن زمان نسبت به مدیران پرسپولیس نارضایتی داشت.

عابدزاده توسط کیروش برای آماده‌سازی جام جهانی 2018 روسیه به تیم ملی دعوت شده‌ است. وی در سال 2020-2021 بهترین دروازه‌بان فصل لیگ حرفه ای پرتغال شد.

براساس این گزارش، باید دید یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای نیم فصل دوم از کدام بازیکن به عنوان دروازه بان سرخپوشان انتخاب می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها