|

آماده ترین ستاره در استقلال؛ خیال هواداران راحت شد!

سنگربان استقلال این هفته ها که از ترکیب تیمش دور است آماده است با اولین فرصت به ترکیب برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی از جمله بازیکنانی است که برای آماده نگه داشتن خود تنها دل به تمرینات تیمش نمی‌بندد و تمرینات اختصاصی را هم در دستور کار خود قرار می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ این دروازه‌بان که در بازی با پدیده نیز دوباره به قفس توری تیمش باز می‌گردد و قطعاً جای رضایی را در بازی هفته یازدهم لیگ برتر خواهد گرفت، اخیراً فیلمی از تمرینات اختصاصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد خارج از زمان تمرینات تیمی نیز تمریناتی به شکل فردی انجام می‌دهد. حسینی فیلمی را منتشر کرده بود که در آن مشغول تقویت عضلات زانو است و تلاش می‌کند اندام خود را در بهترین شرایط ممکن قرار دهد. یکی از دلایلی که سبب شده حسینی علاوه بر تمرینات تیمی به تمرینات اختصاصی روی بیاورد انگیزه بازی تا سنین بالا است.

حسینی عمیقاً دوست دارد تا سال‌های سال در سطح اول فوتبال ایران به دروازه‌بانی ادامه دهد و به همین دلیل رو به تمرینات اختصاصی آورده است. به یاد می‌آوریم که فرهاد مجیدی نیز تا 38 سالگی در سطح اول فوتبال ایران بازی کرد و حتی تا پای انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا نیز پیش رفت. این وضعیت مجیدی نشأت گرفته از تمرینات ویژه‌ای بود که زیر نظر مربیان اختصاصی خود در خارج از محیط تمرینی تیمش انجام می‌داد. حسینی نیز سال‌ها است همین رویه را طی می‌کند و انگیزه وافری برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران دارد. البته نباید فراموش کنیم که حسینی به دنبال بازگشت به تیم ملی هم هست و قصد دارد با ادامه کلین‌شیت‌ها در لیگ برتر خودش را به یکی از مدعیان حضور در تیم ملی بدل سازد. هرچند که اسکوچیچ بیشتر نگاهش به دروازه‌بان‌های لژیونر است و به همین دلیل بازگشت برای حسینی قدری دشوار‌تر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها