|

جلسه اضطراری فدراسیون فوتبال درخصوص حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا!

فدراسیون فوتبال روز جمعه، سوم دی ماه، در جلسه‌ای اضطراری، موضوع حذف تیم های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا را بررسی…

لینک کوتاه کپی شد

«داریوش مصطفوی» در خصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ابطال مجوز حرفه‌ای سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر و حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فدراسیون فوتبال سعی کرده همکاری لازم با باشگاه‌ها را انجام دهد. هیات‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای به‌صورت مستقل عمل می‌کنند و تصمیمات آن‌ها ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارد. این راستی‌آزمایی بر اساس مدارکی صورت گرفت که باشگاه‌ها بارگذاری کرده بودند و درباره آن تصمیم‌گیری صورت گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ رییس هیات استیناف و صدور مجوز حرفه‌ای تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم رسمی درخواست حذف سه باشگاه ایرانی را به کمیته انضباطی ارائه داده است. این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که پیش از این اطلاعات لازم به باشگاه‌ها داده شده بود. حالا با توجه به وضعیت پیش‌آمده، فردا جلسه‌ای فوری با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون برگزار خواهد شد. همه تلاش خود را می‌کنیم باشگاه‌ها در زمان باقیمانده تعهدات خود را انجام دهند، اما تصمیم‌گیر نهایی درباره این پرونده کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز (چهارشنبه، اول دی) به سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر اعلام کرد که الزامات مجوز حرفه‌ای را رعایت نکرده‌اند بنابراین خواهان ابطال مجوز‌های حرفه‌ای، پس‌گیری سهمیه در لیگ قهرمانان و ارسال پرونده به کمیته انضباطی کنفدراسیون شده است.

این سه باشگاه ۵ روز و تا ساعت ۱۱:۵۹ شب ۶ دی ۱۴۰۰ (به وقت محلی مالزی) فرصت دارند دفاعیات، مدارک و مستندات خود را برای تصمیم‌های آتی به کنفدراسیون آسیا ارسال کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها