|

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن، جمعه 3 دی

شنیده ها حاکی از آن است که گل محمدی می خواهد تیمش را با چند تغییر نسبت به دیدار برابر پیکان به مصاف ذوب آهن بفرستد.

لینک کوتاه کپی شد
1

پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر ، موفق شد در جام حذفی به یک برد پرگل برسد و با ۴ گل ویستا توربین را شکست دهد. حالا یحیی و تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر فردا باید به مصاف ذوب آهن بروند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و پرسپولیس نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی دارد .شنیده ها از تمرین پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با چند تغییر به مصاف ذوب آهن بفرستد و چند ستاره پرسپولیس هم نیمکت نشین خواهد شد.

در درون دروازه مطابق بازی های قبل حامد لک قرار خواهد گرفت. در قلب خط دفاع شاهد حضور سید جلال حسینی و علی نعمتی خواهیم بود، در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری و در سمت چپ هم با نیمکت نشین شدن سعید آقایی ،علی شجاعی بازی خواهند کرد. درخشش و گلزنی شجاعی در بازی مقابل ویستا توربین یحیی را مجاب کرد تا از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.

مثل بازی با پیکان در مرکز زمین زوج میلاد سرلک و محمد شریفی جوان و آینده دار را شاهد خواهیم بود که در بازی قبل موفق به گلزنی هم شد و نمایش بسیار خوبی هم داشت. در سمت راست خط میانی سیامک نعمتی بعد از مدت ها در لیگ برتر از ابتدا بازی خواهد کرد و در سمت چپ  هم وحید امیری به میدان می رود. در خط حمله پرسپولیس هم مهدی عبدی نیمکت نشین خواهد شد و شاهد زوج امید عالیشاه و عیسی آل کثیر خواهیم بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل ذوب آهن به این شکل خواهد بود.حامد لک ، سید جلال حسینی ، علی نعمتی ، مهدی شیری ، علی شجاعی ، محمد شریفی ، میلاد سرلک ، سیامک نعمتی ، وحید امیری ، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها