|

واکنش فرهاد مجیدی به انتشار لیست مازاد استقلال

فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : ما نه لیست مازادی داریم و نه در مورد نیم فصل می خواهیم تصمیم بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پدیده مشهد اظهار داشت:

طبیعتا بازی فردا برای ۲ تیم مهم است.بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم، کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم و به دنبال کسب ۳ امتیاز مسابقه هستیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ مجیدی افزود: دانشگر و مرادی به دلیل سرماخوردگی و آزادی و غفوری به دلیل مصدومیت در اختیار ما نیستند.

سرمربی استقلال که به سئوال یک خبرنگار در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا پاسخ نداد در خصوص عملکرد امین قاسمی نژاد و دلایل افت این بازیکن گفت:

امین بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است اما تمریناتی انجام می دهیم و  با توجه به آمادگی از بازیکنان استفاده می کنیم و به موقع از او استفاده خواهیم کرد.

وی افزود:

ما نه لیست مازادی داریم و نه در مورد نیم فصل می خواهیم تصمیم بگیریم. همه تمرکزمان روی بازی های باقی مانده است و هیچ صحبتی هم نکردیم. ان شاالله در نیم فصل تصمیم می گیریم چه بازیکنانی را جذی می کنیم و اگر نیاز باشد چه بازیکنی از جمع ما جدا می شود.

مجیدی در خصوص عملکرد آرش رضاوند و انتقاد از این بازیکن در فضای مجازی گفت:

من اصلا به فضای مجازی کاری ندارم. اگر بازیکنی آماده باشد از او استفاده می کنم.ما تمرینات تیم را می بینیم و کادر فنی بهترین تصمیم گیرنده در مورد بازی کردن بازیکنان است.به این مسائل حاشیه ای هم توجهی نداریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها